2012-03-31 @ 21:25:20

Moments Of My Life #8

Previous:

Där borta vid havskanten låg zayn med händerna för ansiktet och gråta över någon.
- Let's go what are you waiting for?, sa jag och började springa dit. när jag kom närmaare såg jag att det var Leesh!
- Whata He..., Sa Louis och alla kollade på varandra.
- WHAT IS SHE'S DEAD?
THEN ITS ALL MY FAULT, I DIDNT CAME IN TIME!, ylade Zayn.
- ofcourse it's not your fault , sa Harry och la handen och honom.
- I think we need to call Nadine, sa Niall och tog upp sig telefon


 

428197_327958873921213_214748111908957_970179_1241446836_n_large Best friends Blonde Brunette Fashion Friends Girl Girls Glasses Hair Outfit Sexy Starbucks Summer Sunglasses Tan - PicShip Twitter / Recent images by @1DtoHolland

Nadines Perspektiv:

RIING RINNG RINGG ! Jag hade inte ens hunnit sova i en  kvart när min telefon ringe oavbrutet.

- Vaffan !, Munmalade jag för mig själv men blev på liite bättre humör när jag såg att det var Niall.

- Hi Niall wazzup?, Sa jag glatt men jag hörde hur han suckade på andra sidan luren och jag märkte att något var fel, What’s wrong?

- It’s Leesh she is not feeling well so she’s at the hospital now.

- im coming sa jag direct och la på. Jag stannade för ett ögonblick och kollade på min bakgrunds bild på mig och Leesh som Claire tog för några veckor sedan, när mamma hade fått sin dom och satt inspärrad. Vi var så glada då. Jag kom genast ihåg sjukhuset och sprang.

Sen tog jag på mig första bästa plagg jag såg och rushade ut genom dörren.

Zayns Perspektiv:

Vi satt i väntrummet medan vi väntade på Nadine. Skulle hon inte komma snart? Vi hade väntat i en halvtimme och hon hade fortfarande inte kommit än. Jag avbröts ur mina tankar av Louis fnissade jag tittade upp och såg  Nadine och hon såg verkligen förfärlig ut, det syntes att hon hade precis vaknat.

- Whats funny? Sa hon surt och blände på Louis.

- It’s just that you Look like a toilet brush, svarade han och fortsatte skratta.

- HA HA HA, skrattade hon sarkastist. Men hon behövde inte säga mer för du kom en sjuksköterska in och sa Alicia Rivera. Jag ställde mej reflex mässigt upp samtidigt som Nadine.

- I think I should go, sa hon med ett menande leende och jag backade självklart undan.

- Ofcourse you should!, svarade jag besviket.

Nadines Perspektiv:

Jag kunde verkligen se att Zayn blev besviken men jag hade mycket mer att tänka på just nu, som Min sysyter tillexempel jag gick spänt in, rädd för vad jag skulle bemöta för jag hade fortfarande inte fått veta vad som hade hänt. Men där låg hon och det såg ut som att hon sov, så fridfullt och hennes vackra lockar låg utspridda på kudden. Hon var så vacker jag kunde inte fatta att hon aldrig hade haft en kille innan.

- It looks like she’s sleeping, sa jag till sjuksköterskan efter en låång tystnad.

- Haha Dear she is sleeping she just neeed some time to wake up och just då slog hon upp ögonen.

- Too late, sa jag och log. Jag sprang fram till henne och gav henne en kram.

- Easy girl!, sa sjuksköterskan men jag brydde mej inte.

- ALDIG ALDRIG igen!, sa jag alvarligt och kollade in i hennes bärnstensbruna ögon.

- Aldrig aldrig, sa hon med ett klingande skratt.


Så vad tycker ni? det blir mer kärlek i nästa kapitel :) Skaffat bilder också vad tycks? Ny design också! <3 skriv i chatboxen om de e något ni undrar över :)<33 Laila

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Underbart


2012-04-01 @ 13:54:07
URL: http://morethanthisnovell.devote.se




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0