2012-04-18 @ 16:05:00

MOML # 21 The Toilett

Hehehe










Previous:


Jag sprang in på mitt rum och tog på mig en en grå/mörkgrön baseball tröja med ett YS jag fixade håret med lite gelé och sprayade på några sprytor parfym. Jag märkte att Leesh såg lite konstig ut när jag nämnde att jag gillade att festa men kanske var det så att hon kom ihåg förra festen men det kommer aldrig hända igen. Jag litar på henne. Jag skakade av mig mina tankar och gick ner till de andra och de var bara jag kvar.
- Taxin o allt är klar, sa Liam som kom in genom ytterdörren och jag, Leesh, Jennifer, Louis åkte i en taxi, Niall, Nad, Nathalie och Liam åkte i en och Harry och Paul åkte i en. Jag tyckte inte ett dugg synd om Harry att han fick åka själv med Paul. Han förtjanar det efter det han gjorde möt mig påvägen hit till London.


Zayns Perspektiv:

Vi gick in i salen och musiken poppade ur alla hörn jag hade aldrig varit här och det var verkligen feststämning i lokalen. Jag kollade runt och såg baren och ville gå dit men såg att det var fullt med storvuxna gubbar så jag lät bli. Idag får jag väl festa utan att bli full antagligen. Jag kollade mot Leesh och hon var redan ute på dansgolvet med Nathalie så jag gick och satte mig bredvid Paul i ett hörn istället. Det tog inte långt tid tills jag somnade mot hans axel.

Nadines Perspektiv:

Jag och Jennifer bestämde oss får att våga gå till baren med de storvuxna killarna.. Vi ställde oss vid ett hörn och alla gubbarna glodde på oss. Jag låtsades som om jag inte såg de när jag beställde två stycken shots och betalade. Jag räckte över den ena till Jennifer och jag drack upp min i ett svep. Jag fnitttrade till och Jennifer drack upp sin med.
- Ska vi tävla den som kan dricka flest snabbast?, frågade jag entusiastiskt och Jennifer bara ryckte på axlarna och svarade varför inte? Det var då en av gubbarna svarade med att säga: Jag bjuder på alla shots som ni köper. Och sen hade tävlingen börjat jag hade dryckit minst 15 stycken när jag inte orkade mer och Jennifer hade säkert druckit 13 st. Jag satte mej på en av barstolarna och Jennifer satte sig bredvid mig och vi satt mellan två av gubbarna, fast vi var nog för fulla för att märka. Jag blev helt yr och gubben som satt bredvid mej kom närmare.
- Vad heter du?, sa han och jag svarade Nadine. Han tog upp min haka med sin pekfinger så att jag kollade upp på honom.
- Jävlar va du är snygg, sa han och lutade sig fram. Jag drog mig undan i sista sekund och kollade mot Jennifer men hon satt redan och grovhånglade med killen som satt bredvid henne så jag ryckte på axlarna. E kyss spelade väl ingen roll. Jag vände mig mot killen igen och tryckte mina läppar mot hans. Jag kände hans äckliga tunga i min mun men jag ignorerade det. Snenare trevade han med handen under min tröja utan att jag märkte något. Jag drog bort hans hand och han bad direkt om ursäkt Jag kollade mot hans fulla ölglas och drack snabbt upp den. Jag kollade oroligt mot jennifer igen men hon var inne i en shottävling igen med en annan tjej så jag bäste bara mer öl. Till slut vacklade jag runt i salen och killen som satt bredvid mig frågade om han kunde hjälpa mig.
- ta mig till toaletten, jag behöver tvätta av mig sa jag och han bärde upp mig till toaletten. Han satte ner mig på bänken på speglarna och hjälpte av mig klänningen. Jag stog där i underkläder och tvättade av mig men jag brydde mig inte. Jag kände killens armar runt omkring mig bakifrån och jag kollade på honom genom spegeln och han log bara åt mej så jag log tillbaka och vände mig mot honom och vi började hångla. Han satte mig på bänken igen och tog av mig bh:n och jag stängde mina ben runt honom och innan jag visste av ordet var han inne i mig.


Förlåt att det är kort men ni får en extra lång imon ! :) ♥ kommentera och ställ gärna en fråga på frågestunden två inlägg under :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Goodie , meer!


2012-04-18 @ 20:31:46



Postat av: Nathalie

Oh god! Spännande spännande! xD


2012-04-18 @ 22:06:53



Postat av: Anonym

Omg! Vad spännande, undra vad killarna kommer tycka, fortsätt så! Låt det bli dramatiskt på festen!! Mer drama likom!!! Och skriv gärna mer detaljer, så att allt blir mer spännande och då kan man föreställa sig hur allt verkligen är! Mer detaljer och sånt


2012-04-18 @ 23:20:43



Postat av: Jennifer

Oj, här händer det grejer:) asbra del! fortsätt så! <3


2012-04-19 @ 22:00:31
URL: http://iwish1d.devote.se




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0