2012-04-09 @ 20:29:07

Inget inlägg idag (Måndag)

Inget inlägg idag....
Gick till stan med mammi imorse och vi bestämde oss att gå till backaplan (göteborg) o vi bor lite långt ifrån. Jag gick runt i ovädret i min korts skinnjacka och frös som FAN :( sen kom vi ut ur elgiganten och fick en cykel på köpet så mamma måste hem o hämta bilen o jag stog utanför elgiganten och hackade tänder. Mamma kommer 2 timmar senare och jag förmodligen hadde förvandlats till en isbit med skinnjacka...Det var antagligen bilköer och jag komm hem och tog ett varmt bad o drack varm choklad är tydligen för tröt för att skriva...;( Sorry !
Ingen mobil blev det heller... Smsung Galaxy S2 var slut i hela GBG så jag får på fredag :D
btw. Ni skulle se min min när jag loggade in o såg 7 nya kommentarer ! ♥ Ni gör min dag  SLUTA ALDRIG MED DET ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag förstår hur du känner! känn ingen stress, bara ta det som det kommer :) <3


2012-04-09 @ 22:21:16
URL: http://iwish1d.devote.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0