2012-04-17 @ 08:59:15

MOML # 20 The Lie











Previous:

- Jag gillar inte rosa, och jag passar defenetivt inte i rosa!, suckade hon. Men vi alla började genast protestera och tillslut blev hon självsäker och började hoppa runt i iver.
- Nu går vi sa Nadine och vi gick ut till taxin,. som tur var hade inga av oss högklackat så det gick mycket fortare.
vi såg en taxi och Nadine sa fort vart vi skulle och vi hoppade på taxin jag och Jennifer försökte få Leesh att avslöja vart vi skulle.
- Leesh!, sa jag och gjorde puppyeyes men hon skrattade bara och påpekade att jag kallade henne Leesh för första gången. Men tillslut stannade taxin och vi gick av alllihop. Det var ett stort hus och vi gick och huset hade en vakt. Nadine och Leesh hälsade på vakten och gick in i huset och när vi går in kommer självaste Niall Horan fram och hälsar på oss! Jag flämtade och allt blev svart
.

Alicias Perspektiv:

Rät som det var så svimmade Nathalie och vi sprang alla fram till henne.
- What happened?, frågade Niall förvirrat och ingen brydde sig om att svara. Nadine sprang in i köket och hämtade våta servetten som hon baddade Nathalies panna med.
- Hey! are you comming out or did you fell in love with our corridor?, skrek Louis från vardagsrummet. Ingen svarade så han kom ut och stannade vid dörröppningen och såg Nathalie.
- Oh, sa han bara och de andra kom efter honom.
- so, are you just letting her Lay on the floor?, sa Liam Help her up! och han och Harry bar upp henne och la henne på soffan.
- Should we call the ambulance?, frågade jag oroligt för även om jag bara hade känt denna tjej i 4 dagar så kändes det som att vi var barndomsvänner.
- No need for an ambulance, she just fainted, sa Zayn lungt och gav mig en kram. Vi satt så länge och till slut öppnade Nathalie sina ögon och hon hoppade snabbt upp från soffan och kollade omkring sig.
- I am dead right?, Sa hon och kollade runt på alla oss som om vi var dumma i huvudet.
- Hmm.. I don't think so and im glad that you are not dead, sa Jennifer och gav henne en kram och jag gjorde samma sak och även Nad hakade på och det slutade med att alla gav Nathalie en gruppkram.
- So why did you call us to come?, frågae Nadine och vände sig till Liam.
- We just wanted to han out a bit, you know watch movies and stuffs llike that, svarade han henne. vi gav varandra lite snabba blickar och sen kom frågan vi inte ville höra.
- Why are you all so dressed up?, frågade Zayn men han måste ha märkt min kalla blick och la snabbt till
- Not that I don't want you to dress up but isn't this too dressed up of a movie night? Vi gav varandra blickar igen för att avgöra vem som hade bästa lögnen på gång genom blickarna och till slut svarade Nathalie.
- We where actually going to a party but Nadine told us thaat it would be muck funnier here!, vi gav henne tacksamma blickar men de varade inte länge för Zayn sa helt plötsligt.
- Oh Party!, I love to party, We are commming with you, sa han o alla stämde in. Lite senare var alla inne på sina rum för att byta om.
- Nu är vi så busted, sa Jennier lungt och satte sig på soffan. Hon var den enda lugna av oss, Nathalie o Nad sprang runt och kollade i en katalog efter klubbar och jag gick runt med håret i händerna och gick runt  och tänkte på förra gången vi var ute och festade.

Zayns Perspektiv:

Jag sprang in på mitt rum och tog på mig en en grå/mörkgrön baseball tröja med ett YS jag fixade håret med lite gelé och sprayade på några sprytor parfym. Jag märkte att Leesh såg lite konstig ut när jag nämnde att jag gillade att festa men kanske var det så att hon kom ihåg förra festen men det kommer aldrig hända igen. Jag litar på henne. Jag skakade av mig mina tankar och gick ner till de andra och de var bara jag kvar.
- Taxin o allt är klar, sa Liam som kom in genom ytterdörren och jag, Leesh, Jennifer, Louis åkte i en taxi, Niall, Nad, Nathalie och Liam åkte i en och Harry och Paul åkte i en. Jag tyckte inte ett dugg synd om Harry att han fick åka själv med Paul. Han förtjanar det efter det han gjorde möt mig påvägen hit till London.
Jag VET att bilden där uppe var lite overdramatic men jag hittade inten bättre, och jag vet inte hur killar fixar sig så jag improviserade lite :P Kommmentera och glöm inte att ställa en fråga i frågestunden ett inlägg under :) ingen fråga är för dum :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Superbra kapitel! :D


2012-04-17 @ 17:53:00



Postat av: Tilde

Jättebra, mer.


2012-04-17 @ 18:27:39



Postat av: Emelie

MOOOOOOREEEEE! :D


2012-04-18 @ 14:56:34




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0