2012-04-07 @ 17:23:03

MOML # 14 The Competition

Helluu! :)<3 Hahaha Läs o kommentera :)♥ xoxo Laila
If I'm louder, would you see me? a little's enoughVeratjuuuh






1 vecka senare:

- Jag kan inte fatta att vi äntligen ska gå!, skrek Nad i taxin påväg till Flygplatsen.
- London here I come Bitchez!, skrek Leesh ännu högre. Taxin stannade och parkerade.
- Hejdå farmor! Jag kommer att sakna dej! vi lovar att ringa varje vecka!, sa Jag och gav henne en kram.
- Ta väl hand om er! Jag kommer på besök någon gång så alla gubbar i London får passa sig för jag är så snygg så att det inte är sant, sa Farmor och dansade en liten löjlig dans och Nadine blev genast röd i ansiktet.
- Hejdå farmor!, sa Hon och drog iväg mig till vår gate.


Alicias Perspektiv:

- Nadine och jag sattt inte tillsammans på planet, men det var endå bara 3 timmar så vi kanske klarade oss. Jag satte mig ner vid plats 26H och fick tyvärr inte en fönsterplats som Nadine på andra sidan. Jag drog en djup suck och satte mig ner. Jag kollade mot personen som satt bredvid mig och såg att det var en tjej i min ålder. Hon hade brunt hår. Det var det ända jag kunde se av henne för hon var vänd mot fönstret. Jag tyckte att jag stirrade på henne lite väl länge så jag vände mig snabbt om till Nadine men hon var helt inne i sin dator. Tönt, mumlade jag och tjejen bredvid mig vände sig snabbt mot mig och jag mötte hennes rovdjurs bruna ögon.
- Jaha, här kan man inte ens kolla ut i fönstret utan att bli kallad tönt, va, sa hon och flinade.
- Förlåt men jag menade inte dig jag menade min syster.
- det är lungt, Tjejen! sa hon och sträckte fram sin hand.
- Nathalie.
- Ehm, jag heter Alicia men jag kallas Leesh,sa jag och insåg direkt hur töntigt det lät.
- Leesh? det liknar inte ens!, sa hon och började skratta. Jag kände mig helt obekväm men jag skrattade lite fejkat med.
- Förlåt, sa hon när honn såg hur obekväm jag var. Ska du flytta till england eller ska du dit på semester?, frågade hon. och då var frågesporten igång. Jag fick veta att hon också skulle flytta dit men hon skulle vara där som dansare och hon hade fått ett jobb där. Att hon var 16 år och sjung även också. Hon fick veta att jag o Nad var här för att vi hade fått ett kontrakt med SYCO record och att jag var 16 snart 17 och att Nad var 18. Och snart höll vi på att landa. Tiden bara flöt på och jag kollade inte ens åt Nads håll medan jag var med Nathalie.
- Du kanske tycker att jag är konstig men vi borde hålla kontakten, sa Jag och log.
- Självklart, sa hon och log. Hon tog fram sin mobil och jag såg att hon hade 1D som bakgrundsbild. Jag tog fram min och såg att vi båda hade samma bild. Vi skrattade så att vi fick tårar men ingen av oss visste exakt varför.
- Du! Liam är min så du får inte röra honom okej?, sa hon och hennes ögon smalnade i ett försök att se hotfull ut.
- Du! Zayn är min så du får inte röra honom okej?, sa jag och jag gjorde samma ansiktsuttryck som henne. men vad hon inte visste va att jag menade allvar. Vi skrattade ett tag till och vips var vi i London.
- Ring mig!, skrek Nathalie medan hon gick åt sitt eget håll och jag gick och letade efter Nad. Hon stog på andra sidan och väntade otåligt på mig.
- Komigen! vi blir sena killarna har säkert väntat länge på oss nu! sa hon och vi började springa mot utgången. Vi såg säkert ut som världens amatörer men vi brydde oss inte så särskilt mycket och när vi kom ute väntade killarna med två taxi bilar.
- HEEYYY GIRLS!, skrek Niall och kom springande fram till oss och gav oss varsin kram.
- HEYY GIRL!, sa Nadine på skämt till honom och han stannade upp.
- You!, sa han och jagade efter henne. Jag skakade på huvudet och gick fram till de andra och gav de varsin kram. Jag såg Louis stå en bit bort med ryggnen ifrån mig och jag smög sakta fram till honom och hoppade upp på hans rygg.
- BOO BEAR!, skrek jag och han började springa med mig på ryggen mot de andra.
- Zayn get this thing off me!, sa Louis och flinade.
- You can always ride on my back, sa han och jag lipade.
- Louis is stronger than you!, sa Jaag och Zayn blev lite tillstött och Lou flinade malligt.
- Whhat about a competition?, sa jag exhalterat. Me and Nad are the judges and you are competition against each other. How does that sound?, sa jag till Liam, Louis och Zayn.
- Good because i'm granted going to win!, sa Liam och vi ropade på Harry Niall och Nad sen berättade jag min idé för de andra och de gillade faktist den.
- Haha! Leesh I love your random idéa sa Niall och jag sträckte på halsen. Detta skulle bli kul!

Haha jag vet att det är lite misstolk när zayn säger, you can always ride on my back men Never Mind! HAHA hur många kommentarer tyckerni denna är värd?
Nathalie förlåt  men jag var tvungen att ändra din ålder för att det låter inte rimligt  om en 14 åring blir ihop med en 18 åring :)
Jennifer du kommer med på nästnästa. :) Hur många kommentarer är denna värd? ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, jag tänkte inte på att man kunde misstolka det förrän du sa det.. och med min humor och så konstig som jag är sitter jag fortfarande och skrattar xD grymt bra del ;)


2012-04-07 @ 20:11:36
URL: http://iwish1d.devote.se



Postat av: Nathalie

Sjukt bra! Haha ingen fara med ålders grejen xD Är så glad att jag fick vara med, tack!


2012-04-07 @ 21:18:20



Postat av: Anonym

Grym novell!

Kika gärna in min om du har lust! ;)


2012-04-08 @ 13:53:40
URL: http://watchthestars.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0