2012-04-26 @ 18:33:04

MOML # 22 Where Are They?

- Ta mig till toaletten, jag behöver tvätta av mig sa jag och han bärde upp mig till toaletten. Han satte ner mig på bänken på speglarna och hjälpte av mig klänningen. Jag stog där i underkläder och tvättade av mig men jag brydde mig inte. Jag kände killens armar runt omkring mig bakifrån och jag kollade på honom genom spegeln och han log bara åt mej så jag log tillbaka och vände mig mot honom och vi började hångla. Han satte mig på bänken igen och tog av mig bh:n och jag stängde mina ben runt honom och innan jag visste av ordet var han inne i mig.


 

Alicias Perspektiv:

Vi hade varit I den konstiga klubben I ett par timmar nu och jag ville bara gå hem, Jag kollade mot Nathalie som hade somnat mot Zayns axel. Jag skulle ha blivit avundsjuk om inte han också sov. Jag vet inte varför men jag brydde mig inte om han inte visste, jag gick fram till då och satte mig på andra sidan av Zayn. Jag satt där en stund och bara tänkte på hur Mitt och Nadines Liv hade sett ut hittills, ouff! Jag satt där en stund och kände Zayns huvud sakta närma sig min axel, Jag log för mig själv och kollade runt. Där borta på dansgolvet dansade Liam, Louis och Jennifer som galningar och de var de enda på dansgolvet. Liam var inte ens full så det gjorde det hela mycket roligare. Jag log när jag tänkte på hur snabbt de hade kommit överenns. Jag kände att jag log som en galning när jag hörde en röst säga bakom mig: ”Cute”. Jag kollade åt hållet ljudet kom ifrån och såg Harry. Jag höjde förvånat på ena ögonbrynet och han fortsatte.

- The way you are sleeping on each others shoulders, sa han och log igen.

- I know aren’t they cute?, sa jag och log. Harry gav mig en konstig blick och gick vidare. Jag kollade förvånat efter honom. Vaffan?. Jag sköt undan Harry’s konstiga beteénde åt sidan och kollade runt efter de andra. Vaffan var Nadine och Niall? Jag kollade runt en till gång för säkerhets skull så att jag inte skulle skämma ut mig sen. Nej de var ingenstans, Var de roliga nu? Jag ropade på Liam för han var den enda förutom jag som var nykter av oss.

- Liam! Liam!, jag ropade mist  gånger innan han hörde mig. Han gav ifrån sig en suck och drog sig mot mitt håll. Liam where the hell are the two N:s?, sa jag och han verkade vakna till liv. Han kollade runt och kollade mot Harry och vinkade åt honom att komma.

- Have you seen Niall and Nadine?, sa Liam och kollade mot Dörren so mom den skulle ge hnom svaren.

- No I don’t think so, Have you asked Jennifer and Louis?, sa Han och jag stalled mej snabbt upp så att Zayn ramlade ner på golvet som gjorde I sin tur att Nathalie ramlade.

- Simple but Effective, sa Harry och log.

- Yeah, if you think its effective to wake up on top of zayns ass, sa Nathalie och gnuggade sig I huvudet.

- Heyy You should be honored! I woke up on top of a bench I would do anything to wake up on my fabulous ass, sa Zayn och log. De var verkligen ovanliggt pigga. Jag skakade på huvudet och gick därifrån mot Louis och Jennifer .

- Okay do you know where Nad and Niall och are?, frågade jag och drog I deras armar

- Hey, we are dancing and I don’t now where Niall or Nad are!, sa Louis och puttade iväg mig.

- Nadine is in the toilett sa Jennifer och pekade I riktning mot toaletterna. Jag gick med raska steg mot toan och Liam, Nathalie, Zayn och Harry såg mig och gick efter mig. Jag gick fram och väntade på att de skulle hinna ikapp mig innan jag öppnade och när de hade nått fram till mig öppnade jag dörren.

Jag drog häftigt efter andan och stängde dörren jag vände mig om och spydde rakt på Zayns axel.

- EUWWW!, utbrast Zayn men tystnade när han såg min kalla blick. I mean it’s nice to been thrown up over, sa han och försökte le men det gick inte så bra.

Jag fortsatte att kräkas och de andra bara stirrade på mig en lång stund Tillslut sa Nathalie.

- U take care of Leesh, Hon pekade på Harry och Zayn, sen pekade hon på sig själv och Liam, And we’ll take care of that sa hon och pekade mot toalett dörren. Jag kände fyra armar ta tag i mig och bära ut mig men jag hörde även Nathalie och Liam öppna dörren och jag kräktes en sista gång.

Nathalies Perspektiv:

Jag tog ett djupt andetag och bara glodde på dörren i en halvsekund.

- I’m here so don’t be afraid, sa Liam och det var kanske det som gjorde att jag tog bestämt tag I dörren och ryckte upp den.

- I don’t know what the hell you are doing but get out off here now!, skrek jag och låt mer självsäker än jag egentligen var.

- Eeh, sa killen som låg bredvid Nadine på toagolvet och de var förens då jag på riktigt la märke till att de båda var nakna. Jag och Liam tog reflexmässigt händerna för ögat och han skrek:

- Please put on some pants!

- Haha I was just about to go, thanks for the sex sa han till Nadine och gick naken ut. Jag och Liam gav varandra “the Look” och Liam harklade sig och gick ut. Kvar var jag och Nadine.

- Va var det? Sa jag och kollade på henne. Hon hade blåmärken lite här och där.

- Haha varför ska du bry dig?, sa hon och började fnittra hysteriskt. Jag himlade med ögonen.

- Så hur många?

- Hur många vadå?, sa hon och började fnittra igen. Jag samlade ihop hennes kläder som låg här och där jag brydde mig inte ens om att fortsätta min fråga.

- Nadine var är din klänning?, jag kollade runt en gång till men jag hittade inte den.

- Vem bryr sig?, jag kan gå ut utan, sa Hon och kollade allvarligt på mig. Jag bara skakade på huvudet hon var verkligen full.

- Nej ta den här, sa jag och skickade iväg den mystiska killens t-shirt och hon drog snabbt på sig den. Så nu var det bara att hitta Niall sen kunde vi gå hem och reda ut det här imon.


Förlåt! men jag hade jätte mycket att göra och jag hade VERKLIGEN ingen lust att skriva idag för det var en av er som förstörde min redan förstörda dag (se inlägget under) men eftersom ni hade fått vänta länge kände jag mig bara pinsam för att inte ge er ett. Okey var är Niall? gissa den som gissar rätt får en länkning ! :)

 

Laila


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ÅÅÅH så braaa!! vill veta vad som händer! :) Niall kanske har hoockat upp med någon tjej;)


2012-04-26 @ 20:35:19
URL: http://iwish1d.devote.se



Postat av: Nathalie

Underbart! Men vart har Nialler tagit vägen? Har verkligen ingen aning haha xD Längtar till nästa kapitel!


2012-04-26 @ 22:00:50




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0