2012-04-08 @ 19:56:44

MOML #15 I Invited Her

Hej hopp! här är nästa men jag är inte säker på att ett kommer imon, ska dra med min mamma till stan o när hon väl är där tröttnar hon aldrig. Ska se om jag orkar lägga in ett tidsinställt :) xoxo Laila♥


Carlaxoxo - 5. strona bloga dostępnego pod adresem lovefashionxoxo.pinger.pl“Xo London Fashion Week xo” by Elena S // LOOKBOOK.nu Someone like you ♥



Previous:

Jag såg Louis stå en bit bort med ryggnen ifrån mig och jag smög sakta fram till honom och hoppade upp på hans rygg.
- BOO BEAR!, skrek jag och han började springa med mig på ryggen mot de andra.
- Zayn get this thing off me!, sa Louis och flinade.
- You can always ride on my back, sa han och jag lipade.
- Louis is stronger than you!, sa Jaag och Zayn blev lite tillstött och Lou flinade malligt.
- Whhat about a competition?, sa jag exhalterat. Me and Nad are the judges and you are competition against each other. How does that sound?, sa jag till Liam, Louis och Zayn.
- Good because i'm granted going to win!, sa Liam och vi ropade på Harry Niall och Nad sen berättade jag min idé för de andra och de gillade faktist den.
- Haha! Leesh I love your random idéa sa Niall och jag sträckte på halsen. Detta skulle bli kul!


Nialls Perspektiv:


Det var länge sen vi hade såhär kul. Tjejerna var verkligen galna!
- You guys are really crazy!,sa Jag och de andra instämde.
- We where born crazy, Baby!, sa Nadine och började hoppa runt i huset. Vi skrattade så att vi fick tårar och jag ramlade ner från våningen till våningen under. som tur var hamnade jag på soffan.
- HALLELULIJA, IT'S RAINING MAN!, skrek Leesh som råkade vara på den våningen jag ramlade ner på.
- WHERE?, skrek Nad från våningen ovanför och kom springande. Vi orkade inte ens stå upp för vi skrattade så mycket. De var verkligen för sköna. Men efter en stund var vi tvungna att lunga ner oss.
- So are we supposed to sit her all day long, or what?, sa Nad uttråkat.
- I'm tired of all those riddiculos challenges, sa Louis och alla vi andra höll med.
- Okay Nad, What about a girl dinner?, sa Leesh och Nad ville självklart komma med för de var absolut inte trötta.
- Bye! sa de och tog sina väskor och gick mot dörren.
- What about the winner?, ropade Harry efter de.
- Me and Leesh are the winners 'cause no-one of you couldn't prove that they where strongest.
- Bye! and Let's go Nad, sa Leesh och de gick ut genom dörren
- What should we do now?, sa Liam och alla bara skakade på huvudet.
- What about sleeping, cause you get very tierd just for seing those things, Sa Louis och gick till sitt rum. Det dröjde inte länge förren alla följde hans exempel.

Nadines Perspektiv:


Jag och Leesh bestämde oss för att gå till en resturang i närheten så vi gick in i varsin dusch och bestämde oss för att mötas i lobbyn om 45 minuter, vi skulle bara till en resturang så vi behövde inte mycket tid. Jag körde på en enkel vardaglig Look med vanliga ljusblåa jeans, en skjorta och en stickad kortärmad tröja över och oplattat hår. Jag sminkade mig lite lätt och gick mot dörren, jag skulle låsa när jag såg att jag glömde mina nycklar på bordet och såg även mina solglasögon. Jag stoppade in den i tröjan, perfekt. Jag gick ut med ett Le'ende till lobbyn och Leesh väntade redan där på mig hon hade en skjorta, ett par svarta jeans och en skinnjacka.
- Vad snygg du äe!, sa Leesh och gjorde hennes bästa fjortis imitation.
- Jah veteeeh!, sa Jag och gjorde duck face. Nej seriöst jag är hungrig, let's go!
- Jag bjöd in Nathalie, sa Leesh och jag stannade förvånat upp.
- Hur kommer det sig att jag inte har fått höra om henne då?, sa jag och mina ögon smalnade, sen skrattade jag åt hennes förskräckta min. Det är lungt Leesh sa och log.
- Och hon sms:a nyss att hennes vän skulle följa med, sa hon och log.
- Alltid bra med company, sa jag och vi krokade arm och gick ut tillsammans för att leta reda på en taxi.
Blev inte alls nöjd med detta kapitlet! ;((( Men något måste jag ge er! ♥
Kommentera :)
Laila
Hur många kommentarer är denna värd?

Kommentarer
Postat av: Julia

Massor !! :) men grymt bra !! :)


2012-04-08 @ 20:49:46
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Emelie

Den här är värd många, alla kapitel är lika viktiga för att kunna göra en story!


2012-04-08 @ 21:33:10



Postat av: Nathalie

Riktigt bra! Längtar till nästa kapitel! :D


2012-04-08 @ 21:57:00



Postat av: Tilde

Awesome, mer!


2012-04-08 @ 22:29:49



Postat av: Emelie

Kom nyss på att Nathalies vän kanske är S ;o


2012-04-09 @ 12:03:23



Postat av: Tanja

började läsa din novell nu och tycker att den är jättebra!





Postat av: Josse

Hej! Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)

Läs gärna våra noveller också, bara kapitel 1 av båda har kommit upp!

Hoppas du får en fortsatt bra dag! Kram Josse<3


2012-04-09 @ 18:05:01
URL: http://ouronedirectionstories.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0