2012-04-11 @ 17:13:00

MOML # 17 The Confession

Haha, Den förra var skiit kort för att jag ville att det skulle bli mer spännande ! Lyckades Jag? :)


Facebook Miss Nothing.






Previous:

- Oj förlåt! Det här är Jennifer en tjej som jag träffade på flygplatsen efter att jag hade gått från dej, Alicia.

- Hej, Jennifer, sa jag. Jag heter Alicia och det här är Nadine.

- Jag vet, sa hon lågt och kollade ner på sin tallrik. Men hon hade inte beställt något och det var ganska läskigt. Nadine gav mig en wtf blick och jag gav henne en likadan.

- Hur, viskade Nadine lågt och Jennifer tog ett djupt andetag.

Jennifers Perspektiv:

Alicia och Nadine blev helt plötsligt väldigt vaksamma och misstänksamma när jag sa att jag visste vem jag var? De kanske visste något? Men jag var endå van vid att folk kollade konstigt på mig men inte så konstigt? Mitt hjärta började dunka jättefort, dunk dunk dunk. Jag kunde inte göra något annat än att erkänna.

Nadines Perspektiv:

Herrugud, är hon S?

Alicias Perspektiv:

Om hon är S ska jag slita henne i stycken

 

Jennifers Perspektiv:

Jag tog ett djupt andetag, och försökte verkligen hålla rösten stadig.

- Jag vet att ni sjunger för att jag hittade er på youtube och tyckte att ni var förvånats värt bra och jag blev väl lite ego och tyckte att jag borde sjunga med er så jag spelade om era låtar och gjorde en egen CD skiva och på flygplanet satt jag bakom dej Nadine, så jag bytte CD skivor men det ända jag vill att ni ska märka hur bra jag sjunger!, jag kollade spänt på de men de visade inga ansiktuttryck.

- Jaha är du inte typ punkare eller så?, sa Leesh kaxigt och höjde ett ögonbryn. Nadine armbågade henne i sidan.

- HAHA! Nej varför tror folk det? Bara för att jag är klädd i svart? Come on!, just nu är jag bara lite nere så jag testade en ny stil men jag gör det för att synas mindre, sa Jag och log spänt.

- Då har du verkligen misslyckats!, sa Nathalie som var tyst hela tiden. Jag menar jag märkte dej?, Haha, la hon till.

- whatever!, sa jag och kände mig dissad.

- Men detta är inte bra!, sa Nadine. Kom sa hon och drog upp mig, Jag har en idé!. Vi gick snabbt ut ur resturangen och hoppade in i närmaste taxi. Jag fick sitta fram medans dom satt back och Nadine berättade sin idé, jag fick tydligen inte höra så jag kollade ut ur fönstret. Men bilturen gick väldigt fort, för fort för jag hade inte hunnit rensa mina tankar ännu. Vi hoppade av och jag och Nathalie bara stog och gapade åt hotellet, det var verkligen Lyxigt.

- Kom!, vi har inte hela dagen på oss!, sa Nadine och Nathalie och Alicia instämde. Vi åkte upp med hissen och kom in i deras svit.

- Jennifer! In i duschen NU!, sa Nadine strängt och jag gjorde som hon sa.

- Det finns handdukar i toaletten och de är rena, ropade Alicia efter mig. Och innan jag stängde dörren hörde jag Nadine säga: Fort vi har inte mycket tid på oss! Jag skakade på huvudet och stängde toalettdörren.

 


Kort inlägg idag med men jag har lov! ::) försöker utnyttja tiden så mycket som möjligt :)

Lyckades jag göra er besvika? men ni trodde väl inte S skulle bli avslöjad efter 17 kapitel? S kommer slå till igen ! ♥ FÖrlåt Jennifer om du inte ville att det så skulle låte så men jag har idétorka ! :) ♥ Skriv idéer i Chatboxen jag lovar jag läser allt ni skriver och ler större för varje ny kommentar/chattboxinlägg :)♥

Vad tror ni Nadine har hittat på? Kommentera! Den som gissar rätt får en länkning :)

Hur många kommentarer är denna värd? :)

Laila

Uppdatering: Nästa kommer EXAKT 16:00, Be ready!


 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kapitlet var grymt! Oroa dig inte ;) <3


2012-04-11 @ 17:24:17
URL: http://iwish1d.devote.se



Postat av: Emelie

Åhh , vad synd att det var kort! Så hon var inte S ? :P Men längtar asssssmmmyyyyccckkkeeee till imorogn ! <3


2012-04-11 @ 18:17:04



Postat av: Anonym

I think that jennifer will meet 1D! Hahah :P


2012-04-11 @ 18:30:29



Postat av: Hajrija

Who do you think you aaarrrreeeee?! :O hahah skoja bara, jag vill veta vem S är!!!! SKIT BRA!


2012-04-11 @ 19:21:08



Postat av: Tanja

tror att dom kommer avslöja henne på de sättet! haha :)


2012-04-12 @ 10:23:56
URL: http://twitter.com/Zayniiee_Torres




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0