2012-04-07 @ 17:20:27

Svar på tal

Emelie om MOML #12 Bros Before Hoes..Unless Shes NOT a Hoe:
Jättebra kapitel!
Många som gör noveller avslutar mitt i men jag hoppas väldigt mycket att du inte gör det! För om du inte får kommentarer någon gång kan det bero på att man är bortrest och inte har tillgång till internet.
Men jag ville bara säga att sluta inte skriva på den här för dne är jätte bra!!


oroa dej inte! jag hatar oxå när folk slutar mitt i så denna novell kommer att bli lååång, men bara om ni vill det såklart :)


Jennifer om MOML #13 The Roses:
Hoppas allt löser sig med "s" snart, undra vem det är?

Har själv en Iphone och tycker den är jättebra, vit isåfall ;)
Jaa du :) undra vem det är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0