2012-04-26 @ 17:24:48

Svar På Tal :@

Bajs på dig om Svar på frågona i frågestunden :):
Blogga fan!! Inte roligt när man förväntar sig ett nytt inlägg och så kommer inget på flera dagar!!! Asså okej att su har grejer att göra men seriöst.., fett tråkigt att läsa en novell när det bara stannar upp sådär!!! Så jävla dålig du verkar va! Och du säger att du har planerat massa om "s" eller va det nu är...!


Ursäkta jag vet inte vem fan du är, men jag ska säga till dej att jag har ett liv (till skillnad från dej) och du vet absolut inte vad som pågår i mitt liv just nu, så visa respekt! Haha om du tycker att jag verkar dålig, varför ens följa min blogg? om du tycker att jag är dålig varför ens ge mig tiden att skriva denna kommentar? haha om du tycker att jag är så dålig GET THE FUCK OUT OF HERE! Och ja! jag har planerat massa om S men du ska fan vänta, Bro chill the fuck out! :@ Visa respekt säger jag igen så visar jag dej respekt tillbaka. är du otrevlig så ja, jag har också fingrar vettu och jag kan göra en riktigt pissed off!

Förlåt om jag andvände svärord men de var de enda jag tyckte passade för tillfället :) Jag visste att jag skulle få ta emot en del hat när jag började men jag kan stå för mig själv, that's why jag inte vill radera denna bloggen för jag vill ge er något ! ;) Ska börja på 22 nu :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har folk ingen jävla respekt nuförtiden?


2012-04-26 @ 17:43:05
URL: http://doskusiner.blogg.se/



Postat av: Jennifer

Men gud!! Har hon eller han inget vett i skallen eller?! Bry dig inte om vad han eller hon skrev! Du är grymt bra och det vet du! Kraaam <3


2012-04-26 @ 20:33:58
URL: http://iwish1d.devote.se



Postat av: Hanna

Oh fyfan nu kanske jag är liiiiiite efter men vad tänker den där personen med? inte hjärnan iaf! Asso ta inte åt dig av den personens åsikter du är en sjukt bra bloggareoch jag ber dig att aldrig sluta? xx :)

Kika gärna in min nya blogg! http://omalltoinget.blogg.se/


2012-04-30 @ 23:38:22
URL: http://omalltoinget.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0