2012-06-17 @ 19:08:41

#27 MOML I Need Time

Nadines Perspektiv:
Jag lyssnade spänt på signalerna och jag hoppades verkligen på att han skulle svara, Så dåligt kunde det inte vara eller hur? Jag tänkte på alla möjliga dåliga saker det kan vara och innan jag visste av ordet svarade han.
- Niall
Mitt hjärta skuttade i bröstet och jag fick genast hopp.
- Niall Ive missed you! actually i dont know what happend between us but i dont want you to be sad, i want evrrything to be back to normal, Jag bet mig försiktigt på läppen medan jag gick runt i altanen.
- Nadine, its not that easy, give me some time ok?, mitt hopp sjönk och jag kollade besviket upp mot himlen, gud vad hade jag förväntat mig?
- Its Ok Niall, just call me when you are ready.
- Bye Nad, sa Han innan han la på. Ja det var det, jag gick in i sviten igen och såg Nathalie & Jennifer samla ihop , Sa Leesh sina saker,
- Vart ska ni?, Frågade jag förvånat och de kollade minst lika förvånat tillbaka.
- Vi ska hem, duhh, sa Nathalie och skakade på huvudet.
- Men men, Ni kan väl stanna en kväll till?, jag la huvudet på sne och gjorde puppy eyes, snälla.snälla?
- Haha Leesh har hållt på så länge och nej vi måste dra, Sa Jennifer och log. Jag skakade på huvudet och räckte ut tungan,
-Ni ska ingenstans!, jag sprang och låste dörren och sprang runt med nycklarna,
- HIT MED DE! , Skrek Nathalie och sorang efter mig, jag hade ingen utväg och jag skulle precis ge upp innan jag såg Leesh.
- CATCH! skrek jag och kastade nycklarna mot Leesh, men tyvärr fångade hon inte de lika skickligt som jag hade tänkt  mig och hon tappade de,
- Jag har de!, Skrek Jennifer och slängdd sig mot de och på npgot sätt slutade det med att vi alla låg ovanpå varandra och skrattade.
- Vi kanske kan stanna endå, sa Nathalie och log, Eller hur Jennifer?
- Jaa då, men JAG SOVER INTE PÅ SOFFAN! ropade hon och vi alla skrattade.
- Oroa dej inte Jennifer, du är mer än välkonmen att sova på golvet!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Awesome! Längtar till nästa del! :)


2012-06-18 @ 00:28:41
URL: http://allweneedisoned.blogg.se/



Postat av: Jennifer

När kommer nästa del? Längtar såååå!! Du är så otroligt duktig på att skriva! Förstår inte varför det inte är fler som kommenterar..!
Kraaam <3


2012-07-12 @ 19:58:19



Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg! Varför började du blogga? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!


2012-10-05 @ 18:25:26
URL: http://gottagetdown.blogg.se



Postat av: Kajsa

Mer.


2012-11-19 @ 18:42:55
URL: http://oneednoveller.blogg.se



Postat av: Manal

Hej vill du köpa en ny snygg och billig design?


2013-01-06 @ 15:31:28
URL: http://justhewayim.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0