2012-05-24 @ 19:00:19

VIKTIGT!!!

Hey jag ville bara säga att jag känner att jag har krånglat till det för mig och att det händer så mycket drama att det blrjar bli tråkigt men jag VET att ni kommer bli besvikna om jag slutar så jag ska skriva en annan under tide. asså samtidigt, så jag har lagt upp handlingen på min andra novellblogg thefanfics.blogg.se Så in där och kommentera om jag ska ha den handlingen eller om jag ska glra en annan eller om ni tycker att jag bara ska ha en, så inn nu! thefanfics.blogg.se och säg era åsikter!
Kram
ps kapitel 26 här under

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer du fortfarande skriva på den här? :)


2012-05-24 @ 20:02:00
URL: http://www.iwish1d.devote.se




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0