2012-04-06 @ 17:48:53

MOML #13 The Roses

Ännu ett kapitel idag :) Måste säga att jag verkligen har skärpt mej med att uppdatera, Hope u like it, xoxo Laila♥

New York ♥ * Emilie Voe :) I'm a Barbie girl in a Barbie world



Previous:

- Are you guys hiding something from me?, sa jag argt.
- No, sa Niall, Louis och Harry samtidigt som Liam sa:
- YES!
- Speak out then!, sa jag högt.
- She came here to talk to you face to face, but then Louis came up with the idea to say: Bros before Hoes at the same time and close the door infront of her face,sa Liam och sen sprang han in i köket.
- YOU DID WHAT?, skrek jag. WHEN I THOUGHT IT COULDN'T BE WORSE IT ACTUALLY COULD. Jag vände mig om för att gå ut och jag hejdade ig vid dörren.
- You know what? you are right. Bros Before Hoes..  Unless she's NOT a Hoe och med de orden stängde jag dörren och sprang ut.


Alicias Perspektiv:


Jag och Nad hade verkligen en jätte härlig tjejkväll. Vi satt och kollade på Titanic och åt snacks och drack läsk. Nu ska vi kolla på en annan film. Taken. Jag gick upp och gick till toaletten för jag hade verkligen dryckigt massa läsk. När jag är klar stänger jag dörren och går mot vardagsrummet när det knackar på dörren.
- Alicia! tar du det?, ropar farmor från sitt rum.
- Sure, sa jag och öppnade dörren och där stog Zayn och han gömde något bakom ryggen och han var hur snygg som helst.
- I don't wanna hear your explanation, sa Han och kollade på mig. Han tog fram det han gömde bakom ryggen och gav mig en bukett rosor. Because we are going back to London tomorrow and I don't want to be angry at you anymore, Guess I love u too much.
- Zayn if I could only say it, but I can't, sa jag med gråten i ögonen.
- Can't tell what?, sa han och gick närmare mig.
- It's just so complicated and I can't,sa jag och tittade upp för att hålla in tårarna.
- Its okay, I just want to, sa han och lutade sig fram och han var bara 2 cm från mitt ansikte.
- Kiss you before I go back home again och jag lutade mig fram den sista delen och ville aldrig avsluta kyssen. Det var min första kyss fastän jag är 16 år och massa fjärlirar dansade runt i min mage men tillslut drog jag mej undan och log.
- When are you guys comming to London?, sa han till någon bakom mig och där stog Nad och log.
- Next week, sa Hon. Say to Niall to call me later.
- Sure, sa han och gav mig en puss på kinden och gick ut. Jag väntade tills han verkligen var borta innan jag började hoppa runt och skrika av lycka.
- Glad att ni är sams igen,sa Nad. Hoppas det går lika bra för mig då, sa hon med ett osäkert leende.
- Nadine! du är hur snygg som helst! så självklart att det kommer gå bra!

1 vecka senare:

- Jag kan inte fatta att vi äntligen ska gå!, skrek Nad i taxin påväg till Flygplatsen.
- London here I come Bitchez!, skrek Leesh ännu högre. Taxin stannade och parkerade.
- Hejdå farmor! Jag kommer att sakna dej! vi lovar att ringa varje vecka!, sa Jag och gav henne en kram.
- Ta väl hand om er! Jag kommer på besök någon gång så alla gubbar i London får passa sig för jag är så snygg så att det inte är sant, sa Farmor och dansade en liten löjlig dans och Nadine blev genast röd i ansiktet.
- Hejdå farmor!, sa Hon och drog iväg mig till vår gate.
Hej Hopp! ♥ Den var kort men ni hade redan fått en idag! så Kommentera! Natalie du kommer med imon förhoppningsvis men bara lite och Ni andra kommer in lite senare så håll ut ! ♥ Kommentera!
Jag behöver tips, ska köpa en ny mobil imon vilken ska jag ta ? Iphone 4S eller Samsung Galaxy S2? Svart eller Vit? kan inte bestämma mig! skulle bli så glad om ni kunde hjälpa mig att välja ! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde&Clara

Jättebra! Länkbyte? :)


2012-04-06 @ 18:44:28
URL: http://[email protected]



Postat av: Jennifer

Hoppas allt löser sig med "s" snart, undra vem det är?



Har själv en Iphone och tycker den är jättebra, vit isåfall ;)


2012-04-06 @ 18:45:14
URL: http://iwish1d.devote.se



Postat av: Julia

Love it!!!!!!!


2012-04-06 @ 20:36:53
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Nathalie

Älskar kapitlet! Kan inte fatta att jag får va med i din novell! Ska bli hur cool som helst! haha xD Skönt att det löste sig med Zayn och Leesh.



Ja tycker du ska köra på iphone 4s mina kompisar har såna och dem är asbra! Jag tycker att den svarta ä snyggast :)


2012-04-06 @ 21:20:11



Postat av: Mickan - / My Life In My Words

- haha ja :) Och fler är det :)


2012-04-06 @ 22:03:21
URL: http://miickzz.blogg.se/



Postat av: Emelie

Jag har iphone 4s vit, superbra telefon! Men ibland kan sms'en inte komma fram till andra iphone telefoner om man har iMessage . Men man kan ändra det i inställnigar, hände mig och min kompis men jag rekommenderar iphone! :D


2012-04-06 @ 22:15:01



Postat av: Anna

Svart Galaxy S2

Grymt bra mobil!! Är supernöjd med min och du får en telefon som inte jättemånga har!! Det tycker jag är roligare ;)


2012-04-07 @ 12:12:45
URL: http://annaalarsson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0