2012-04-10 @ 19:53:30

MOML # 16 The Silent Friend

Jag vet att det är ett sent kapitel och ni blir frestade men jag måste ju enjoya mitt lov, eller hur ? :P xoxo Laila


lost in memories (2) Facebook





Previous:

- Vad snygg du äe!, sa Leesh och gjorde hennes bästa fjortis imitation.
- Jah veteeeh!, sa Jag och gjorde duck face. Nej seriöst jag är hungrig, let's go!
- Jag bjöd in Nathalie, sa Leesh och jag stannade förvånat upp.
- Hur kommer det sig att jag inte har fått höra om henne då?, sa jag och mina ögon smalnade, sen skrattade jag åt hennes förskräckta min. Det är lungt Leesh sa och log.
- Och hon sms:a nyss att hennes vän skulle följa med, sa hon och log.
- Alltid bra med company, sa jag och vi krokade arm och gick ut tillsammans för att leta reda på en taxi.



Alicias Perspektiv:


Jag och Nd gick av taxin och jag betalade snabbt innan vi gick in i resturangen. Jag kollade runt snabbt men såg inte Nathalie.
- Hon, brunetten med de rovdjursbruna ögonen, va?, Sa Nadine hon kände igen henne för att jag hade förklarat henne påväg till resturangen.
- Kolla du kan! , sa Jag och vi gick mot bordet. Inte förrens vi var jättenära såg jag hur hennes vän såg ut.
Hon var klädd i svart från top till tå och var hårdsminkad som bara den. Hennes hår var mörkbrunt med en röd nyans och hade bruna ögon men en glimt av grönt. Hon skulle kunna vara jätte söt om hon slutade med det där hårdsminket, tänkte jag men det är ju hennes val. Vi gick långsamt och mot bordet.
- Hej Nathalie!, sa jag och satte mig bredvid henne.
- Hej Alicia!, sa hon och log.
- Du vet väl att du kan kalla mej Leesh?, flinade jag. Men hon skakade bara på huvudet.
- Nej, jag andvänder ditt riktiga namn tills jag hittar ett bättre smeknamn. hon och log
- Haha, okej!, sa jag och kollade konstigt på henne, detta var det som jag gillade allra mest med henn, hon hade en egen personlighet.
- Woop woop!, sa hon och log. Nadine harklade sig bakom mig och jag kom genast ihåg henne.
- Nathalie, det här är min syster, Nadine, Nadine det här är Nathalie.
- Hej Nathalie, sa Nadine och log stort och de började gensast prata. Nathalie hade fortfarande inte presenterat sin vän och jag var vääldigt nyfiken så jag tog luft och vände mej mot Nathalie som pratade om någon båtresa (fråga inte hur de började prata om sånt).
- Nathalie, ska du inte presentera din vän? och det verkade som om hon först då kom ihåg henne.

- Oj förlåt! Det här är Jennifer en tjej som jag träffade på flygplatsen efter att jag hade gått från dej, Alicia.

- Hej, Jennifer, sa jag. Jag heter Alicia och det här är Nadine.

- Jag vet, sa hon lågt och kollade ner på sin tallrik. Men hon hade inte beställt något och det var ganska läskigt. Nadine gav mig en wtf blick och jag gav henne en likadan.

- Hur, viskade Nadine lågt och Jennifer tog ett djupt andetag.


Jennifers Perspektiv:

Alicia och Nadine blev helt plötsligt väldigt vaksamma och misstänksamma när jag sa att jag visste vem jag var? De kanske visste något? Men jag var endå van vid att folk kollade konstigt på mig men inte så konstigt? Mitt hjärta började dunka jättefort, dunk dunk dunk. Jag kunde inte göra något annat än att erkänna.

Nadines Perspektiv:

Herrugud, är hon S?

Alicias Perspektiv:

Om hon är S ska jag slita henne i stycken!

 


TÄNKTE INTE GE ER ETT INLÄGG IDAG MEN GER ER ETT SOM NI KAN BLI ÄNNU MER UPPSPELTA ÖVER SPÄNNINGEN :) DAM DAM DAM.

UPPDATERING: NÄSTA KOMMER IMON EXAKT 17:13 BE READY!

 

OCH JAG ÄR FORTFARANDE ARG PÅ DEN @!#(/&¤ ! SOM ANVÄNDE MIN HOTMAIL ! se inlägget under

Hur många kommentarer är denna värd? :) Laila


Kommentarer
Postat av: Tilde

Spännande, skriv mer.


2012-04-10 @ 20:32:51



Postat av: Emelie

OM hon är det hade jag rätt ! thihhihi ! Men snälla snälla snälla snälla! Lägg ut ett till idag :333


2012-04-10 @ 21:34:51



Postat av: Nathalie

Oh goosh! Spännande! Asbra kapitel och tack sååå mycke för at du skrev en till del idag iaf :) Haha woop woop ;D


2012-04-10 @ 22:20:56




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0