2012-04-23 @ 22:24:29

Svar på frågona i frågestunden :)

Elin: Hur gammal är du? En bild på dig? Varifrån får du din inspiration? Läser du andra noveller, isåfall vilka? (:

Kram!

Svar: Heyy Elin jag är 14 år. Jag får min inspiration från hjärnan J ? näh skojar men det bara poppar upp nya idéer hela tiden så jag försöker sätta ihop de så att de passar storyn J Ja jag läser andra noveller: Niallhoranstory.blogg.se, odnovell.blogg.se, iwish1d.devote.se, weheartonedirection.blogg.se, onedirectiondiary.blogg.se GAHH! De e asmånga J (a) En bild på mig? Har ingen på datorn just nu men kolla min twitter @amazaynyou där la jag upp en bild J följ mej följer tbx om ni frågar kram !

Ylva: Hur gammal är du? Har du träffat 1D? Vem gillar du mest i bandet?

Tack för svaret om louis i onedirectionswe.blogg.se :)

Svar: Jag är år J. Neej sadly not L har inte träffat de! Jag gillar Zayn mest ! J Varsegod :*)

Agnes- 1Dpiics Har du följt killarna sen x-factor?, isf vad fick dig att kolla på det? och börja gilla dom?

om du inte har följt killarna sen dess, hur hittade du dom?, och vad fick dig att börja gilla dom då?

kram!

Svar: Ja det har jag! Sen deras 4:e video diary J *stolt* jag hade bara tråkigt en dag så jag bara sökte på google massa saker o helt plötsligt var jag inne på youtube o såg video diarys J De var väldigt roliga på videon så jag ville gärna höra de sjunga o de var kärlek till de direkt J Kram!

Nathalie: Hur länge har du varit ett fan av killarna? Vad gör du på fritiden? Vad är din största rädsla? Hur gammal är du? Har du någon favorit av killarna? Och i så fall varför är han din favorit? och sista frågan vilken låt tycker du är bäst på Up All Night? många frågor haha xD

Svar: Jaa typ sen deras 4:e video dirary. Jag dansar, inne på twitter o läser noveller, är med vänner. Min största rädsla? ALLA SLAGS DJUR! Från myror till åsnor xD (men mest hundar). Hahah du vet hur gammal jag är vid det här laget J Zayn ! För vi har samma typ av humor, han e bra på att sjunga o det är ett stort plus att han e snygg också (a). Jag har en stor kärlek för Stole My Heart för tillfället J. Det e okayy med massa frågor J

Emelie: Varför är inte S med längre?

Svar: Jag har MASSOR med planer för denna novell så den kommer förmodligen att bli lång men stå ut! S kommer att slå tillbaka när ni minst anar det !

SÅ DET VAR ALLT ! :) HEHEH FÖRLÅT 22 KOMMER SNART MEN JAG HAR VARIT SJUKT ETT BRA TAG ! o glömm nt följ mej på twitter: @amazaynyou jag följer tbx om ni frågar :) x o bilden finns även där :)


Kommentarer
Postat av: nour - awesome shit

Hej! Jag har precis startat en 1D novell och det är en fantasy och det skulle betyda guld om du klicka in på den!


2012-04-24 @ 17:22:36
URL: http://thewaytoonedirection.blogg.se/



Postat av: Emelie

www.onedirectionfantasi.blogg.se är oxå jättebra! Det är din och den jag följer just nu! :P Men jag heter @emeliegullers på twitter följjjjj miiggg! :D


2012-04-24 @ 22:08:22



Postat av: Bajs på dig

Blogga fan!! Inte roligt när man förväntar sig ett nytt inlägg och så kommer inget på flera dagar!!! Asså okej att su har grejer att göra men seriöst.., fett tråkigt att läsa en novell när det bara stannar upp sådär!!! Så jävla dålig du verkar va! Och du säger att du har planerat massa om "s" eller va det nu är...!


2012-04-26 @ 16:38:17



Postat av: @VasHappninTippe

Det ska vara webblogg istället för blogg. Haha. :) Kände bara för att... Aaa... ;) xx


2012-04-27 @ 15:55:25
URL: http://weheartonedirection.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0