2012-05-01 @ 09:29:38

LÄNKBYTE :)<3

Hej :) Jag har bara kikat in lite snabbt för att länka en nivell, den är skitbra jag läser den och följer den, gör det ni också! :)

http://iwish1d.devote.se

alma  ([email protected]) om Svar på TaL :):
men vadå inget vett i skallen, såklarr man blir förvirrad det blir ju ja mä förfan, ni kan inte säga att han/hon har inge vett i skallen, hållkäften bara o skriv din jävla fanfic. Den är jättebra förresten.

Bara så att du vet, så menade jag inte den tjejen det var fan ett svar på en annan kommentar, så snälla (jag ber dej? olikt mig) don't judge me before ju know men säger jag kan självklart ta emot kritik men.....tack antar jag.



Jag vill bara förtydliga en sak, jag får jättemånga gulliga kommentarer att jag ska fortsätta med novellen och att jag är duktig och så och seriöst jag blir skitglad alltid! Men jag får ännu mer hatkommentarer, några publiserar jag och några skiter jag i för de är så löjliga, asså herregud ni vet väl att jag ser IP-adressen för att ni ger bra och dåliga kommmentarer. Jag är så arg att jag har lust att svara på varenda kommentarer men jag orkar inte, I can't deal with haters och ni som säger att jag ska hålla käften och skriva min jävla fanfic....dra härifrån för jag skriver den inte till er! jag skriver till alla mina läsare som inte är löjliga och skämmer ut sig ! Och NEJ jag ska inte sluta :) om ni har några punkter och åsikter kan ni gärna kontakta mig : [email protected] Så nu är jag klar, jag ska inte svara på fler löjliga kommentarer och ni som kommenterar bra och ger mig massa komplimanger, tack ! :)<3

p.s och ni som säger att ni ska döda mej....jag väntar jag bor någonstans i sverige ni kan mer än gärna försöka :)

Laila

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Herregud?! Håller de fortfarande på? Kan de typ inte bara gå och skaffa sig ett liv eller?!



Var stark Laila, de har inget emot dig personligen, de vill bara åt någon de kan hacka på...

Din novell är bland de bästa jag har läst, så ta inte åt dig. Kram <3<3<3


2012-05-01 @ 12:19:07
URL: http://iwish1d.devote.se



Postat av: Nathalie

Håller helt klart med Jennifer! Du gör så rätt Laila som inte tar åt dig av det dem säger, det är verkligen starkt gjort! Men ibland blir det för mycket. Ville bara säga att jag finns ifall du vill snacka om något :) Du är jätteduktig på att skriva och jag gillar novellen sjukt mycket! Fattar inte hur folk tänker ibland! Har de inget vett i skallen?


2012-05-01 @ 14:01:14
URL: http://allweneedisoned.blogg.se/



Postat av: felicia

Asså seriöst, varför skriver man hat kommentarer? Har ni inget liv eller, låt henne skriva tycker den är sjukt bra iallafall. Och om ni ska kommentera, säg snälla saker, sjukt omoget.



Ha en bra dag (ingen hate kommentar :) )


2012-05-01 @ 14:56:09
URL: http://minnoveller.blogg.se/



Postat av: Linn

Haha, nu kommer jag lite random o slänger in en kometar? Haha, ne men asså det är bara sjukt omoget av dom o skriva massa skit, läs dom inte, fokusera på de positiva. :) Älskar din novell den är sjukt bra! Ja, jag erkänner jag tappade bort mig totalt för jag blandar ihop alla namn, men det är för jag läser typ 20 st noveller så då läser man väl bara om några kapitel. Haha, ne men asså skit i dom. Din novell ÄR BRA!!! Tro mig! Fortsätt med att skriva du är grym!


2012-05-01 @ 19:58:42



Postat av: Maja P

Hej, har du lust att kolla in min One Direction novell & kommentera vad du tycker? Kram Maja P! :)

http://bedersen.blogg.se/category/pedersens-noveller.html


2012-05-01 @ 21:14:38
URL: http://bedersen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0