2012-03-21 @ 09:17:16

Moments Of My Life #7

FÖRLÅT! men min dator hade strulat och den var inne på lagring och det blev inte så lyckat att tjuva broshans dator medans han var på träning! :( ,men nu är min dator fixad och här är ett nytt kapitel! :))) ENYOJ!
Previous:

Jag ställde mej upp och började leta efter en sten när jag hittade en ganska stor sten tryckte ja den mot magen tog ett djupt andetag och hoppade. Jag såg mej omkring. Mörker jepp här hörde jag hemma.


Nadines Perspektiv:
Jävla Leesh! varför skulle hon alltid överreagera? Hoppas hon dör! eller neej det vill jag inte, eller vill jag?, Jag försökte vifta bort tankarna och försökte få lite sömn. Hon kommer endå hem igen förr eller senare.


Zayns Perspektiv:


Jag sprang det fortaste jag kunde ut, jag visste inte vart jag skulle men om jag gick kanske det skulle vara försent. Jag hejdade mej i en sekund, Jag visste ju inte vart vattnet eller jag sjön fanns. Jag såg en korvkiosk och gick fram.
- excuse me do you know where the sea is?
- Vad sa du?, svarade kioskgubben.
- I don't think I understand swedish but the sea?, sa jag igen.
- Sorry, but I don't know, svarade Kioskgubben och han borde ha fått pris för världens sämsta engelska.
Jag såg ett berg och sprang upp dit. Sen fick jag syn på vatten, vatten och mera vatten! Hur skulle jag göra?, Jag hejdade mej och kände igen den gröna toppen hon hade på sig ikväll och sprang ner dit. Jo, det var visst hon Jag skickade ett sms till Liam innan jag hoppade i Liam möt mig vid vattnet NUU!jag hoppade i och struntade fullständigt i att jag inte kunde simma! Jag imiterade en simmare det bästa jag kunde och tillslut kom jag till bottnet och la min arm runt henne. Jag försökte dra upp henne men det gick inte, jag såg en sten runt henne och tog bort den men sedan verkade jag bara flyta upp med henne upp till ytan.

Liams Perspektiv:

Jag sprang med de andra killarna ut till sjön, vi hade redan fått en vägbeskrivning av en tjej ute på gatan och skyndade oss dit.
- HURRY UP!, skrek jag till Niall och Louis.
- DO YOU THINK IT'S SO IMPORTANT?, skrek han tillbaka.
- WHEN ZAYN USES BIG LETTERS? YES!, skrek harry och så borjade alla springa igen.
plötsligt stannade Harry tvärt.
- What?, sa Louis förvånat.
- Loook, sa Harry och pekade.
Där borta vid havskanten låg zayn med händerna för ansiktet och gråta över någon.
- Let's go what are you waiting for?, sa jag och började springa dit. när jag kom närmaare såg jag att det var Leesh!
- Whata He..., Sa Louis och alla kollade på varandra.
- WHAT IS SHE'S DEAD? THEN ITS ALL MY FAULT, I DIDNT CAME IN TIME!, ylade Zayn.
- ofcourse it's not your fault , sa Harry och la handen och honom.
- I think we need to call Nadine, sa Niall och tog upp sig telefon.
Lite kort men jag måste skynda mig till skolan! miin skola ligger i mölndal och jag bor i angered! ni som bor i göteborg kan nog detta och hur långt det är dit! men förlåförlåtförlåt ! för ett sent inlägg! Kram Laila Juste vill ni ha bilder på outfits och sånt? comment!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte bra


2012-03-21 @ 18:29:50
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Tilde

Awesome, mer.


2012-03-21 @ 21:27:15



Postat av: En Hemlis!

Hej där!!

Har nyss skapat en blogg där jag skriver en novell och det vore asgullig om du kanske kunde länka den eller kanske bara gå in och ta ett kik? :)

Dela, kommentera, läääääs! :)

Kramis!!


2012-03-25 @ 17:37:37
URL: http://drommaromonedirection.blogg.se/



Postat av: Jasmin

hej laila. Det är så att jag valde tre andra :/Ora dig inte, du kommer komma in i någon del som en kompis eller nått sånt (: Tyvärr fick du ingen permanent roll (:


2012-03-30 @ 15:46:34
URL: http://niallhoranstory.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0