2012-03-11 @ 17:56:54

Moments Of My Life # 6

Ännu ett rykande färskt kapitel ! Enjoy! Kram Laila
Previous:

- Who's Leesh?, frågade Niall dumt och avbröt oss.

- she is, sa jag och pekade på Leesh.

- What you have two names?, frågade han förvånat

- i don't know what but in sweden we have something called nickname, sa Leesh och alla förutom jag och Niall började skratta. Jag fattade inte varför de tyckte hon var rolig hennes skämt var så torra att ibland har jag lust att hälla vatten över dem (dvs. hennes skämt).

- We really have to go, sa jag igen.

- Okay Mom, Let's go!, sa Leesh och gick mot dörren.

- Wait Alicia!, sa Liam och vi vände oss om både jag och Leesh.

- I wounder if you wanna eat dinner with me tomorrow ?, frågade han blygt.

Allas blickar förutom Leesh's och Liams vändes mot Zayn och han såg verkligen förkrossad ut.

Zayns Perspektiv:

- I wounder if you wanna eat dinner with me tomorrow ?, sa Liam och jag kände alla blickar mot mej, var det så

Uppenbart att jag gillade henne?  Jag slog ner blicken och väntade på Alicias svar. Jag försökte spela oberörd men det gick inte så bra mitt hjärta dunkade som i en sång säg-nej-säg-nej-säg-nej.

- Liam can we take this tomorrow? Because I know Leesh very well and when she get’s tired she says whatever that pops up in her mind, sa Nadine istället för att Alicia skulle ha tid att svara.

-  oh, sure. Take your time, sa Liam och log. Och sen bokstavligt talat sprang de ut till dörren tog sina skor I handen och rusade.

Harrys Perspektiv:

Omaygod this will bring problem to our group how can we stop this?

Louis Perspektiv:

She really had cool eyes, the brownhaired one !

Nialls Perspektiv:

Holy food! I’m so excited what will she answer and even better how will Zayn react if she says no? But it’s a shame that she will make one of my best friends sad whatever she chooses.

Alicias Perpektiv:

- Vad var det där om, skrek jag åt Nadine så fort vi hade kommit ut och jag började springa.

- Va?,Sa hon förvånat jag trodde att jag hjälpte till hallå? , skek hon efter mej.

- Ja ! och få mej se ut som en idiot också med ditt snack om att jag är galen? Framför one direction också inte någon annnan ens.

- Förlåt då*!, skrek hon men jag brydde  mej inte länge jag sprang och sprang tills jag kom till en öde park. Och min Iphone började vibrera. Jag tog upp den för att kolla sms:et jag just fick och för att jag inte hade något annat för mig.

HAHAHA, Saknat mej? Jag kanske kan hjälpa dej// S

Oh my god! Har jag inte tillräckligt med problem? Nu ska denna allvetande psykopaten starta med sitt nonsens snack.

Låt mej vara ! jag har tillräckligt med problem som det är nu! // Leesh

Som du vill men vänd dej till mej när du har ångrat dej sweetie! // S

Jag orkade inte bry mej om något längre, allt sög, livet sög. Jag ville bara lägga mej ner och dö, sen fick jag en idé jag kanske skulle kunna dränka mej själv? Det skulle kanske lösa alla problem. Men först måste jag berätta för Zayn hur mycket jag älskar honom. Så jag loggade in på twitter.

@Zaynmallik1d just so you know I love u! and I can’t live without u and that’s why I decided to not. I will be one with the ocean. Very soon.

Jag kände mej väldigt töntig och fånig. De andra på twitter skulle tro att jag var ett desperat fan men det är jag inte men eftersom jag inte kommer att leva länge till så brydde jag mig inte. Jag satte mej under ett träd och tänkte ha en sista stund med mina minnen.

Zayns Perspektiv:

Jätte många som hade tweetat till mej men min blick fastnade på @CopyRightBradfordBoys tweet vilket var Alicia jag läste vad som stog i tweetet och min hjärna slutade typ funka:

@Zaynmallik1d just so you know I love u! and I can’t live without u and that’s why I decided to not. I will be one with the ocean. Very soon.

Jag sprang ut och tog på mej en jacka som hängde vid dörren och sprang ut aldrig att jag skulle låta henne dö jag älskade henne ju!

Alicias Perspektiv:

Jag ställde mej upp och började leta efter en sten när jag hittade en ganska stor sten tryckte ja den mot magen tog ett djupt andetag och hoppade. Jag såg mej omkring. Mörker jepp här hörde jag hemma.


Vad tyckeer ni? ska vara lite snål med drama framöver bara så ni vet :) Kommentera nu då1 vet att jag har läsare! Kram Laila



Kommentarer
Postat av: Julia

Braaaaa !!!! :)


2012-03-11 @ 19:12:00



Postat av: Tilde

Mer, toppen.


2012-03-11 @ 20:22:21



Postat av: Karin

Så spännande det blev nu!!!!! :) älskar din novell!


2012-03-11 @ 22:31:13
URL: http://oneedirectionnovell.blogg.se/



Postat av: Denice

Jättttteee bra novell du måste skriva mersnart längtar :) <333


2012-03-11 @ 23:01:00



Postat av: Maria

Jätte bra

MER MER MER


2012-03-13 @ 14:39:06



Postat av: Linda&Anna

BÄÄÄÄÄÄST ½ :D

Länka våran,hihi? :)

Länkar såklart tillbaka !


2012-03-13 @ 14:42:36
URL: http://onednovelllll.blogg.se/



Postat av: Elza

Suuuuper!!!

Länka gärna min så länkar jag såklart tillbaka!!!!


2012-03-15 @ 00:48:20
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/



Postat av: beciell

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html



Om inte till dig själv så blir det kanske en bra present till din vän? :)


2012-03-15 @ 01:40:25
URL: http://beciell.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0