2012-03-11 @ 08:22:21

Moments Of My Life # 5

En av mina läsare fick mej att tänka till! jag bryr mej inte hur många kommentarer jag får! bara mina läsare läser och kommer tillbaka! Tack Emma! HejHej! här är ett till kapitel! enjoy! Kram Laila

Previous:

- Du bröt ditt löfte!, vrålade jag.

-Nej det gjorde jag inte, sa hon lugnt. Jag lovade att inte lägga upp den på Youtube men du sa aldrig något om att skicka den till honom via twitter och tagga dit våra namn, smålog hon.

- AAAHHHH, skrek jag. Aldrig i hela mitt liv hade jag skämts så mycket men hon hade rätt.

- Jag tycker vi borde fokusera på att bli friska och ut härifrån så vi tar detta en annan gång, sa hon. Och jag nickade. Det var det enda jag kunde göra just nu på grund av min chock.

Nadines Perspektiv:

5 veckor senare:

kom igen tjejer sluta flamsa och välj en låt ni vill sjunga nu! välj en som ni kan sjunga väldigt bra för ni kommer att ångra er annars, skrek Bob.

Jag och Leesh flamsade runt hela tiden så vi bestämde oss för att irritera Bob.

- Vi kan väl sjunga äckligt med ansiktet bara för att reta upp honom, frågade Leesh.

- Sure. Jag sprang mot musikbåsen och satte på melodin till låten. Leesh tog mikrofonen och började sjunga. Jag skulle bara ta refrängen hade vi kommit överens om.

Börja med att jag var ute en kväll
Med en brud som jag träffat och som bjudit på dejt
Vi drack en flaska vitt, åt en bouillabaisse
Drack en liten drink, men vi hoppade dessert
För hon sa: ‘Nu vill jag ha dig, baby’
Jag sa: ‘Jag är här det är bara ta mig, baby’
Så vi hamna hemma hos henne
Plötsligt låg jag bakbunden naken i sängen
Hon sa: ‘Nu tar jag dig till himlen’
Ska bara upp och hämta en och annan sak på vinden

(—Refräng—)
Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby


Veckorna gått rätt så fort
Jag har fått fett mycket gjort
Men jag känner mig rätt äcklig
Jobbat från morgon till kväll
Längtar till kommande helg
Då jag får komma hem till dig
Vi kan ta vid där vi sluta förra veckan
Låt mig bara få ta en dusch
Sen gör vi det där som är uteslutet för de flesta
De dom tycker är överkurs
Men jag vill ha mer än en körlektion
Och jag, och jag tror faktiskt jag är redo
Så uppkörning är vad hon föreslog
Och jag, jag lägger inte in något veto

”Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby”


Ställer inga krav, krav, krav
Säger aldrig nej, nej, nej
För du vet vad jag vill ha, ha, ha
Så du får göra vad du vill med mig


Jag ställer inga krav, krav, krav
Säger aldrig nej, nej, nej
För du gillar det så bra, bra, bra
Så när du får göra vad du vill

”Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby”

Ska vi göra nånting äckligt, baby

”Du och jag under täcket, baby
Det har gått flera veckor, baby
Sen vi låg där hos dig och du frågade mig,
Ska vi göra något äckligt, baby
Jag blev tagen på sängen, baby
Jag låg där naken och ängslig, baby
Men det kändes okej, när du visade mig
Hur man gör nånting äckligt, baby”

Under hela sången dansade vi och skrattade hela tiden, vi hade ite skrattat så här mycket på väldigt länge. och S verkar ha lämnat oss i fred för eveigt sen han/hon skadade Leesh för 5 veckor sen. Livet ägde verkligen när man inte hade några beskymmer. Mamma var i Fängelse och jag fyller 18 om en månad och då ska vi flytta från farmor till londen. Jag säger det igen livet äger!

Bobs Perpektiv:

Jag önskade att jag kunde berätta för tjejerna att one direction satt i rummet intill och kollade på dem via en kamera i hörnet och eftersom de sjöng en svensk låt fick killarna lyricsen på skärmen på tv:en som de kollar ifrån. Hela syftet med detta är att de ska se om tjejerna är bra nog för samma skrivkontrakt som killarna och Zayn hade redan lagt ett gott ord för de, det syntes på långa vägar att tjejerna inte viste något om att de är bevakade med tanke på vilken låt de sjunger och hur mycket de flamsade. men jag ska vara ärlig de dansar faktist grymt.

Zayns Perspektiv:

Vi satt i soffan och var fastklistrade med blicken mot TV:rutan. Tjejerna var inte ett dugg lika men båda var syskon enligt deras sångcoach bob. De sjöng och dansade och skrattade under hela låten. Låten var visserligen på svenska men vi hade även översättningen på rutan. Vem i hela fridens namn har ens skrivit denna låten? Haha den var faktist lite annorlundda och jag hade en Niall brevid mej som skrattade varje gång de kom till refrängen.

- Omaygosh Niall ! stop it !, sa Liam.

- What? since when is it illeagal to laugh?, frågade han med ett kaxigt flin

- since you opened your mouth!, sa jag surt och vände mig mot TV.

Vi märkte inte ens att tjejerna var klara till de kom in i rummet och den mindre av de två stannade upp vid dörröppningen. Vi stog och glodde på varandra i vad som kändes som en evighet tills Louis bröt tystnaden med att säga:

- Cool eyes, are them real?. Han nickade mot blondinen, jag hade inte ens märkt henne och då såg jag, hon hade ett grönt öga och ett brunt.

- Yeah they are, usually i wear contact lines but now im trying to quit. because I want to be myself.

- Can we healp you guys with something?, frågade den svarthåriga blygt.

- How about your names?, sa jag samtidigt som Louis sa:

- What about teaching us the really funny song you guys just sang?

- Louis!, väste Liam ochLouis såg snopen utt. Vilket fick den svarthåriga att brista i skratt och sen sträckte hon ut handen mot Niall och sa:

- I'm Alicia and this is Nadine.

- Alicia, I like that namne, sa jag för mig själv men jag måste ha sagt det för högt för alla stirrade på mig.

- wanna know what i like?, frågade Louis.

- What, sa den brunhåriga.

- you're eyes sa han oberört.

Nadines Perspektiv:

Flörtade Louis Tomlinson med mig. Men en sak var säker Zayn gillade Leesh och det syntes tydligt.

5 timmar senare:

jag kollade mot klockan och såg att den var snart klockan 11. Vi hade gått till killarnas hotel och bara umgåtts och glömt bort tiden.

- Leesh, we have to go, sa jag och hon skakade på huvudet. Inte nu. hallå? klockan är 11 farmor blir orolig.

- glädjedödare, sa hon till mig på svenska så att killarna inte förstog.

- Seriöst, han gillar dej med tror mig han kommer fråga ut dej snart.

- Who's Leesh?, frågade Niall dumt och avbröt oss.

- she is, sa jag och pekade på Leesh.

- What you have two names?, frågade han förvånat

- i don't know what but in sweden we have something called nickname, sa Leesh och alla förutom jag och Niall började skratta. Jag fattade inte varför de tyckte hon var rolig hennes skämt var så torra att ibland har jag lust att hälla vatten över dem (dvs. hennes skämt).

- We really have to go, sa jag igen.

- Okay Mom, Let's go!, sa Leesh och gick mot dörren.

- Wait Alicia!, sa Liam och vi vände oss om både jag och Leesh.

- I wounder if you wanna eat dinner with me tomorrow ?, frågade han blygt.

Allas blickar förutom Leesh's och Liams vändes mot Zayn och han såg verkligen förkrossad ut.

 


BAM BAM BAM! vad kommer hända nu tror ni? kommentera !

 

Kram Laila


Kommentarer
Postat av: Julia

OMG , meer det är verkligen jätte bra


2012-03-11 @ 10:50:02



Postat av: Anonym

As bra meeer!!


2012-03-11 @ 10:59:30



Postat av: Lydia

jätte braa!

besök gärna min novellblogg om 1D! :D





Postat av: Maria

Grymt

MER MER MER


2012-03-11 @ 14:31:11



Postat av: Karin

Spännande!!!!


2012-03-11 @ 15:39:46
URL: http://oneedirectionnovell.blogg.se/



Postat av: Tilde

Naw, Liam.

Mer. ^-^


2012-03-11 @ 17:57:40




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0