2012-03-09 @ 18:48:08

Moments Of My Life # 3

FÖRLÅÅÅTTT ATT INLÄGGET KOMMER SENT IDAG !  är verkligen ledsen men om ni vill ha nya kapitel snabbare får ni hjälpa mej med att sprida ut denna blogg och lämmna kommentarer ! man får ingen lust att skriva om man inte får kommentarer :( Här får ni ett extra långt kapitel eftersom ni är så söta och läser! <3 Kramar Laila
Previous:

Jag satt där och grät i timmar. Mamma blev bortförd förlänge sen och Leesh med. Livet sög verkligen. Jag satt där och tyckte synd om  mig själv när min blick fastnade på ett par sprutor. Det skadar inte om jag tar lite, tänkte jag. Jag hade tagit minst fem sprutor när jag tuppade av. Allt blev svart. Jag hörde röster men dom dog snabbt ut och jag var tillbaka i mörkret.

TRE VECKOR SENARE:

Alicias Perspektiv:


Jag vaknade att jag var i ett helt vitt rum och jag tittade ner på mina kläder de var också vita, var var jag? vad gjorde jag här? var jag i himlen? och alra mest undrade jag vem var jag? jag satte mig upp och såg en lite tjock man i 45- årsåldern sitta vid min sängkant och le mot mig.
- Skönt att du har vaknat, sa han och log.
- Förlåt att jag säger detta men vem är du jag kommer inte ihåg någonting så kan du snälla berätta för mig allt jag har glömt?, sa jag generat.
- Hahahaha förlåt att jag skrattar men det låter så komiskt för innan du fick din minnesförlust ville du bara glömma allt detta men jag ska inte glömma att du ljög för mig om att dina föräldrar  var med på det med att ni fick sjunga.
Juste ! det slog mig som i en blixt och massa bilder for genom min hjärna mamma som satt grensle över mig och slog mig gång på gång och smärtan kändes som ny när jag fick slagen och jag såg Nads ansikte som var en blandning mellan rädsla, vrede och nervositet sen sprang hon och sen blev allt svart.
- Tror jag har kommit ihåg allt nu, Bob , sa jag
- Jag är imponerad att du till och med kommer ihåg vad jag heter, sa han och log.
- Hhaha som att jag skulle glömma namnet på mannen som kidnappade mig och sedan ger mig och min syster en chans att sjunga? juste var är Nad varför är hon inte här?
- Jo, det har kommit ett förhinder sa Bob efterdraget.
- Vaffan är det för förhinder? vad är viktigare än mig? den jäveln vänta bara när jag får tag på henne, skrek jag och genast kom två sjuksköterskor inspringandes i rummet.
- Kan jag hhjälpa till, sa den ena sjuksköterskan förvånat.
- Ta henne till henne syster , sa Bob bestämt.
- JAA! TA MEJ TILL DEN JÄVELN!, skrek jag igen. vad var det med henne? hon hade förädrats så snabbbt på så kort tid. vi hade inte bråkat sen pappa dog vilket var sju år sedan och nu bråkade vi? och vi bråkade en gång nyligen också men jag missförstog henne förra gången men det gör jag inte denna gången.
- JAG SKA DRA AV HENNE VARTENDA BRUNA HÅRSTÅ HON HAR PÅ HUVUDET, skrek jag medan Bob bärde mig till ett rum men ångrade mig snabbt vad jag sa när jag fick syn på Nadine. Hon låg där ängslig i en säng och massa sladdar hängde runt henne och hon såg verkligen död ut. Tårar började rinna nerför mina kider och tillslut sprang jag fram till henne och tog hennes hand. hon var den enda jag hade kvar föruton claire och farmor Chealsy och förmodligen Bob men jag älskade Nad mest på hela jorden.
- Hon har legat i koma i tre veckor sa bob efterdröjade. Precis som du men du är vaken nu men inte hon. dom är inte ens säkra på om hon kommer klara sig efter sin extrema överdos. Flera tankar rusade runt i mittt huvud Nadine av alla människor på jorden som drogade? och ännu värre tog en överdos?
- Hon gjorde det i ren panik och depression, sa Bob som om han läste mina tankar. Nu ska jag låta er två vara ensamma. sen gick han ut och jag kollade på Nadines bleka hy.
- Jag älskar dig verkligen! Men snälla lämmna mig inte för om du dör så kommer jag också dö för vad är meningen med att leva oom man inte har någon att leva för? Jo Zayn Malik kanske man hhan vet inte ens vem jag är så nad snälla dö inte sa jag och grät öppet i hennes famn. Sen hände något otroligt, Hennes hand ryckte till samtidigt som min mobil plingade till jag övervägde vad som var viktigast och självklart skulle smset vänta.
Nadine öppnade sina ögon och log. Jag fylldes med glädje och hoppade och skrek! Jag märkte inte ens att hon inte hade en färglins i ögat så hennes gröna öga syntes.
- Jag älskar dej också Leesh men jag behöver sova lite, sa hon och skrattade lite smått.
- Visst, jag kommer att sitta här och vänta på dig sa jag och satte mig ner och log. Hon var så vacker min syster.
Sen plingade mobilen till igen. Konstigt för jag har inte så många vänner och ABSOLUT inte så många så attt jag får två sms i rad inom typ 3 minuter utan att jag ens svarat så jag öppnade det första jag fick förut och kollade konstig på mobilen.
- vad..i..helvete, väste jag när jag såg smset:
Lyssna nu din lilla bitch jag vill göra allt detta klart för dig väldigt fort din syster ligger i rum 2228 men i rum 2229 ligger någon och du ska dra ut sladdarna från den personens maskiner annars kommer du ångra dig för jag vet allt och jag är ingen man trotsar mot // S
och på den andra stog det : du har 48 timmar på dig // . Jag kollade snabbt på numret och såg att det var dolt. jag var inte sen med att knappa in ett svar tillbaka : Ha! du vet ingenting! så tvinga mig inte göra något jag inte ska göra ! Nolifer!
jag fick ett svar skitsnabbt och jag tittade roat på skärmen.
Fråga mig vad som helst, //  S hah! det här ska bli kul sa jag och knappade in:
Hur många sprutor tog min syrra? vad hände med hennes ansikte häromdagen?
två sekunder senare kom ett svar som fick mitt hjärta att hoppa över tre slag.
7 stycken exakt och slagen var från din mamma för att hon var sen och hon fick dina slag också vilket var samanlagt 50 slag. jag varnar dej tjejen du har 48 timmar på dig och i'm watching every step you'll make! // S jag tog ett djupt andetag och försökte lungna ner mig själv. Jaag och Nadine var inte särkillt omtyckta så kanske vi var utsatta för  något prank men hur kunde denna personen veta detta?
Vem är du skrev jag med darrande fingrar
jag väntade på ett svar och sekunderna gick i slowmotion när svaret äntligen kom.
Den du minst anar och jag är närmare än du tror och farligare än du tror så sitt inte bara där  ta en till på vem som ligger i rum 2229! Puss // S Nu var jag verkligen rädd vem det än nu var så såg den personen mig nu och jag ville inte ta risken för denna person vem det än var iakttog mig så jag gick med tunga steg mot rum 2229 och jag fick en chock när jag såg vem som låg där. Ingen mindre än världens hetaste snygggaste och sexigaste Zayn Javaad Malik. Jag ryggade undan och sprang mot Nads rum och andades som en åsna. ALDRIG I LIVET ATT JAG SKULLE MÖRDA ZAYN MALIK!
Vem du en är jag tänker inte göra det! hur farlig du än är!, skrev jag och hoppades att jag lät mer självsäker än vad jag egentligen var.
Ångrar du dej redan innan du vet vad konsekvenserna är? ställ dig vid förstret om du inte ångrar dej // S jag gick med tunga steg mot fönstret om väntade på vad detta kan vara och i nästa stund kom en jättestor sten flugande rakt kot mitt bakhuved. jag hann inte reagera innan den träffade mej och jag kollapsade och allt blev svart.

Nadines Perspektiv:

helt plötsligt vaknade jag av att jag hörde Leesh skrika och en sten som kom flungande och träffade henne i bakhuvudet. LEESH ! skrek jag och slängde mig ur sängen, det enda jag tänker på nu var Leesh och plötsligt föll min blick på stenen det fanns en lapp fastklistrad på den där det stog.
Naddie Naddie! läs hennes sms vettja och tänk över mitt erbjudande ! // S
Naddie naddie? inte ens Leesh kallade mig det, vem trodde hon/han att hon var. jag tog upp smset och läste igenom alla med hundratusentals tankar i mitt huvud Leesh hade förts bort till hennes rum så jag hade inget att göra eller någon att vara med så jag tassade ut till run 2229 och när jag öppnade dörren såg jag fyra killar sitta böjda över en femte.
- Oh förlåt, sa jag och alla vände sig om förutom den som låg på sängen.
- Never Mind, Liam Payne från One direction.
SAY WHUUT? tänkte jag och kollade på alla från en till en Liam, Harry, Louis och Niall och den som låg på sängen var Zayn men han var medvetslös.

BAM BAM BAM BAM! Då har man tagit insperation från Pretty Little Liars!! Jag sätter inga kommentars krav tills nästa men var generösa med era comments nu så får ni kanske en imon eller på sönda ! <3 Kramar Laila Kommentera vad ni tycker. är det för mycket drama? går jag för fort framåt eller ja vad ni tycke rså jag kan förbättra Bloggen min <3 / Kramar igen Laila <3

Kommentarer
Postat av: Nuha

Det är perfekt som det är, skit bra skrivet!! ;D


2012-03-09 @ 20:58:09



Postat av: felicia

mer, snälla. Jag är typ kär i den <3


2012-03-09 @ 21:25:26
URL: http://dreamtothem.blogg.se/



Postat av: Alice

Skit bra, vill ha mer!


2012-03-10 @ 11:39:00




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0