2012-04-01 @ 12:34:03

Moments Of My Life #9

Tänker bli duktigare på att uppdatera :) Men kommentera vad ni tycker om typ allt, designen, att jag börjar ha bilder i inläggen, chatboxen ja allt möjligt! xoxo Laila och förlåt om jag spolar fram en vecka  men känner att det bara kommer bli ett tråkigt emo inlägg då :(

Previous:

- It looks like she’s sleeping, sa jag till sjuksköterskan efter en låång tystnad.

- Haha Dear she is sleeping she just neeed some time to wake up och just då slog hon upp ögonen.

- Too late, sa jag och log. Jag sprang fram till henne och gav henne en kram.

- Easy girl!, sa sjuksköterskan men jag brydde mej inte.

- ALDIG ALDRIG igen!, sa jag alvarligt och kollade in i hennes bärnstensbruna ögon.

- Aldrig aldrig, sa hon med ett klingande skratt.


 

 

Bag,Belt,Fashion,Flower,Kourtney kardashian,Skirt - inspiring picture on PicShip.comWall PhotosONE DIRECTION ♥

En vecka senare:

Nadines Perspektiv:

Vi hade kommit väldigt bra överäns med killarna och vi var gladare än någonsin, synd att de skulle åka tillbaka till London igen. Vi bodde hos farmor och hon var jättesnäll också. En annan sak jag hade lagt märke till är att är att  Leesh gillade Zayn och att han gillade henne, Det syntes verkligen men de skulle passa så bra ihop !

- Nadie!, Ropade Leesh från köket. SKYNDA DEJ!, la hon till skrikandes. och jag hade inget annat val än att gå ner men jag blev förvånad när Leesh bara viftade med ett brev.

- Jaha. Vi har fått post, YIPIE!, sa jag sarkastiiskt.

- Ser du inte?, sa hon förvårnat. Men jag såg ingenting tills hon vände på brevet och det stog SYCO MUSICS Jag började hoppa runt och vråla som en galning tills farmor kom ner.

- Jaha har ni öppnat det då? Ta inget för givet bara, sa hon och då märkte jag att det faktist var sant. så vi öppnade det och där stog det: Hi Alicia and Nadine Rivera we where very impressed of your talent and we can give you a 3 years contract if you want to, bur that means that you have to move here to London but we need your guardians signature. Read true this attached letter and sign with you guardians, Hope you Like it Syco.

- OH Fyfan! vi ska till London, Vi ska till London!, sjöng Leesh och jag hakade på.

- Sakta i backarna tjejer!, s a farmor och vi kollade förvånat på henne. Det står att ni måste ha en vårdnadshavares underskrift och så vitt jag vet är jag er vårdnadshavare och jag har inte sagt ja än.

- Snälla farmor, sa jag och gav henne puppyeyes och Leesh hakade på.
- Låt mej läsa hela brevet först så ska jag bestämma mej senare. sa hon och vi hade inget annat val.

- Vi drar och shoppar så länge till vår resa, sa Leesh och jag hakade på. Självvklart skulle farmor säga ja.

Moje zdjęcia - Reaal .Sweety. ^ - 3. strona bloga dostępnego pod adresem lusia103.pinger.pl Upload Plaatjes.nl - Gratis al je plaatjes en foto's uploaden

Alicias Perspektiv:

Efter att ha shoppat i sisådär 2 timmar var jag själv väldigt nöjd. Jag hade hittat en cool tröja där det stog Good Girs Go To Heaven Bad Girls Go To London, En söt vit klänning och Nadine hade hittat en jättefin rosa klänning.

- Vi är hemma!, ropade Nadine och vi gick in i köket där vi hörde farmor stå och laga mat.

- Så..., började jag och vi väntade spänt på farmors svar.

- Jag har tänkt igenom lite och om det är det ni vill så självklart ska ni få åka till London och Sjunga tjejer! och de skulle erbjuda ett hotell till er medans ni är där så det är ett stort plus. Sa hon och Log

- AHH DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA FARMOR!, skrek jag och Nadine samtidigt.

- Vi måste berätta för killarna sa Nadine och vi ringde de.

Nialls Perspektiv:

Jag satt i köket och rotade i kylskåpet när jag hörde min mobil ringa. Jag suckade tungt och gick motvilligt fram till den eftersom den låg på köksbänken och så fick jag den pirriga känslan jag alltid får i magen när Nadine är i närheten när jag såg att det var hon.

- Hi Nadine!, sa jag glatt

- Hi Niall can you and the boys log in to skype now? its really important sa hon och klickade.

- Nice, mumlade jag sarkastiskt och gick sedan till vardagsrummet och sa till de andra det lilla meddelandet hon just hade sagt och cirka 10 minuter senare satt vi alla framför soffan med Louis Laptop.

- Hi boys!, Skrek Alicia och det var VERKLIGEN högt.

- Hi girls!, skrek Louis minst lika Högt. Wazzup?

- We are moving to London!, Skrek Nadine och mitt hjärta hoppade nog över tre slag kändes det som.

- Amazing!, sa Zayn och log, det syntes verkligen att han gillade Alicia.

- What are we waiting for?, Lets party!, Sa Harry. We will pick you up at 7, Be ready och innan någon hann reagera stängde han av datorn.

- You really like her don't you?, sa Liam och vände sig mot mej.

- Like who? sa jag och låtsates spela förvånad.

- Nadine!, sa Louis och himlade med ögonen.

- Or you are maybe waiting like me? til they move to London?, sa Zayn med ett busigt Leende.

- No, stop it or .. sa jag och tänkte efter. Zayn I'll maybe take your advice. och alla började skratta förutom Louis som bussvisslade som en galning och han var verkligen röd i ansiktet.

Nadines Perspektiv:

- OMG klockan 7 det är väl om två timmar!, etta på duschen sa hon och sprang fören mej in i duschen.

- Haha vi har två duschar bara så att du vet. Sa jag och småskrattade in i  den andra duschen. Och när jag kom ut så blev jag jätte förvånad. Där stog Leesh i en Blommig midjekjol och ett rött bälte och en vit t-shirt och hon hade även plattat håret.

- tycker du att det är för mycket+, sa hon osäkert.

- Nej du är perfekt,  vad ska jag ha på mej? Kanske klänningen jag köpte idag?

- Nej! Jag vill att vi ska matcha varandra om det är okej för dej sa Hon entusiastiskt och jag gick med på det. Det slutade med att jag hade ett vitt linne, blommig midjekjol och ett halsband.

- Får jag platta ditt hår? Sa Leesh och hon var verkligen snabb med plattången. 10 Minuter senare var vi påklädda och sminkade. Jag kollade på klockan, prick fem perfekt! Leesh tog sin handväska och jag gick utan.

- Vi går Farmor!, Ropade Leesh och vi blev förvånade av vad vi möttes av utanför huset.


Vad tror ni kommer hända nu? Vad såg de? Kommentera ♥

Laila


Kommentarer
Postat av: Julia

Läntar till nästa !!! Jaa du har ingen aning om vad som väntar utanför


2012-04-01 @ 13:59:13
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Emelie

Vet inte ! :o

Började läsa din novell idag och den är skiiiit bra! :D Men kan dom inte få mer saker av S att göra fast vissa mindre farliga oså :P


2012-04-01 @ 14:31:51



Postat av: Jenny

Såå bra, limousin? :)


2012-04-01 @ 19:58:23




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0