2012-04-03 @ 10:04:49

Moments Of My Life #11 Bros Before Hoes

Enjoy! Laila xoxo :)

Previous:

Jag hade inget annat val och kanske skulle Zayn inte se? Jag gick snabbt fram till Liam och drog i hans skorta. Jag tvekade i en sekund men bestämde mig snabbt jag tryckte mina läppar mot hans och han var förvånad men kysste mig tillbaka. Jag räknade tyst för mig själv. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,1,5,16,17,18,19,20. Jag kände en lättnad när jag släppte honom och han var verkligen förvånad. Jag vände mig snabbt om för att gå och bakom mig stog Zayn


Mobile UploadsWanderlust ♛


 

Alicias Perspektiv:

 

Jag satt I badkaret och grät, kanske 90% av vattnet i badkaret var mina tårar vid detta laget. Jag mindes hus förkrossat Zayns ansikte blev och hur jag bara sprang där ifrån som vilken hora jag är. Jag hade förlorat allt, mina vänner, min syster och Zayn vi var så nära på att bli ihop eller ja åtminstonde nära och allt på grund av den jäveln S. Jag vill så gärna veta vem det är så mycket så att det bränner i bröstet. Jag tog upp mobilen och döpte om Zayn till Boy Worth Crying Over. Jag drog mig med en suck upp ur badkaret och klädde på mig och sminkade mig, när jag var klar kollade jag på klockan, 11.20 perfekt jag hade exakt 40 minuter på mig till att ta mig till SYCO musics så det borde räcka sen ska jag ta itu med Nad och de. Jag behövde inte oroa mig, allt skulle ju ordna sig, eller hur?

Jag kom exakt klockan 11 fram och jag var precis i tid, det var även Nad och hon hade alla killar med sig, olyckligtvis även Zayn, men jag gillar honom verkligen men jag skäms som fan!

 

Nadines Perspektiv:

Leesh bettede sig som om allt skulle ordna sig utan att hon lyfte ett finger, hon kunde drömma. Men just nu vill jag bara fokusera på att sjunga och satsa till 110% för detta var vår chans att komma till London, Kunna bli kända och ha ett liv vi aldrig fick ha.

- Jaha och vad ska ni sjunga då?, frågade mannen som skulle avgöra om vi skulle få ett kontrakt eller inte.

- Vi hade tänkt sjunga 11:11 med Austin Mahone, sa Leesh och log med hela ansiktet.

- Nejnejnej!, sa mannen tvärt. Jag vill att ni sjunger först en och en så får jag höra er individuellt och sen i grupp,

Du där Blondie, börja sa han och pekade på mig.

- okej jag ska sjunga someone like you med Adele och jag började och under hela låten glodde jag på Leesh som i en signal att hon skulle fatta att jag menade henne.

I hate to turn up by the blue uninvited but I coulnd’t wait I couldn’t fight it I hope that you’ll see my face and be reminded up by me, It isn’t over. Never mind I’ll find someone like you, I wish nothing but the best for you don’t forget me I beg I remember you say sometimes it last to love buut sometimes it hurts instead

Och jag tror att hon fattade meddelandet för när jag var klar tog hon direkt mikrofonen och började sjunga på One Directions Same Mistakes.

Circles we going in circles dizzy’s all it makes us we know where it takes us we’ve been before closer maybe Looking closer theres more to discover find out what went wrong without blaming each other.

Och under hela låten naglade hon fast blicken i Zayn. Och när vi var klara gav jag henne en kram bara för att jag älskar henne så mycket det går inte att vara arg på henne längre eftersom kanske S kan ligga bakom detta även om han/hon lämnat oss ifred i 6 veckor men jag skulle nog ta det senare.

Alicias Perspektiv:

Jag och Nad är vänner nu, vi hade pratat om det och hon tyckte att jag skulle prata med Zayn också så jag ställde mig upp och gick till deras rum. Just nu står jag här efter att ha ropat och knackat i 5 minuter. Dörren öppnas.

- Finaly!, utbrister jag och försöker ta mig in men Harry är ivägen. Alla stog vid dörren förutom Zayn och på en gång som i en melodi sa de,

- Sorry Babe! Bros before Hoes. och med de orden stängde de dörren

Kort Kapitel men bättren inget, Right? ♥

Förlåt om Lyricsen är fel men det är så jag kommer ihåg dem :)♥ Kommentera ♥
anmäl er till karaktärstävlingen info 2 inlägg under ! min mail är [email protected]

Kommentarer
Postat av: Julia

Jätte bra , längtar till nästa !! :)


2012-04-05 @ 15:35:22
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Emelie

lägg upp nästa nuuu! <3


2012-04-05 @ 22:02:01



Postat av: Jenny

Snälla mer nuu!! :D


2012-04-06 @ 09:38:51




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0