2012-04-03 @ 09:56:31

Moments Of My Life #10 How Could I Be So Stupid?

Previous:

- Nej! Jag vill att vi ska matcha varandra om det är okej för dej sa Hon entusiastiskt och jag gick med på det. Det slutade med att jag hade ett vitt linne, blommig midjekjol och ett halsband.

- Får jag platta ditt hår? Sa Leesh och hon var verkligen snabb med plattången. 10 Minuter senare var vi påklädda och sminkade. Jag kollade på klockan, prick fem perfekt! Leesh tog sin handväska och jag gick utan.

- Vi går Farmor!, Ropade Leesh och vi blev förvånade av vad vi möttes av utanför huset.

 


 

iCarli Tumblr LOVELY FRIEND
Alicias Perspektiv:

Där utanför står det en svart Limousin och jag och Nad bara stog där och gapade. Vi måste ha sett ut som värsta amatörerna men vi brydde oss inte särskilt mycket.
- Are you comming or do you want to stae all the time?, sa Harry och flinade.
- Yeah Alicia Put you tounge back in you mouth, skrek Louis.
- Move, Sa Nadine till mej för jag stog i vägen och hon gick in. och innan jag satte mig så pekade jag långfingret till Louis.
Nialls Perspektiv:

- Today, viskade Zayn i mitt öra och jag nickade och kollade snabbt mot Nadine när hon kom ut ur bilen.
- Nad! How slow are you?, sa Harry innifrån bilen och vi alla höll andan och tittade spänt på henne. Det var första gången någon av oss kallade de deras efternamn.
- It's okay, sa hon I almost wonderd when you guys would stop calling me that, skrattade hon.
- Okay Naddie and Leeshy, come in, sa Louis och gick mot klubben.
- Call me that again and I will kick you where it hurt most, sa Leesh och höll fram ett "hotande" finger.
- Where?, sa Louis med ett flin och innan nåon han tänka en tanke fick Louis ett hårt slag mellan benen.
- Better?, sa Hon och flinade. Och Louis låg på golvet och flämtade.
- U mess with my wife? then u mess with me, sa Harry och försökte se hotfull ut.
- Mess with my sister you mess with me, sa Nad kaxigt.
- GUYS! I WANNA PARTY!, sa Zayn otåligt och vi gick in förutom Louis som sa att skulle komma senare.
Zayns Perspektiv:

Efter att vi alla hade festat ett tag tyckte jag att det var dags. Jag gick fram till Leesh och frågade om jag kunde prata med henne i enrum så vi gick ut.
- I don't know how to explain this but I really really like you, and If you don't feel the same it's okay but I just wanted you to know.
- Zayn I liked you too I have done for a couple of years now, your my biggest Celeb Crush but I don't like it when girls takes the first step. Sa hon och innan jag han tänka mej för böjde jag mej ner och mitt ansikte var en cm ifrån hennes.
- You dont have to, sa jag och hon lutade sig fram den sista biten och vi möttes i en kyss.
- Lets go party!, sa jag och drog med henne in. Hoppas det går bra för Nialler, tänkte jag
Nialls Perspektiv:

Jag gick rakt på sak.
- I really really like you! I've done it since the first time we where at our place and everyone laughed at Leesh joke exept me and you and if you..., Jag pratade så fort att jag inte kunde uppfatta sjlv vad jag sa. Hon la pekfingret på mina läppar i tecken på att jag skulle hålla tyst.
- Take it easy Niall, sa Hon och kysste mej.
- now let's party! sa hon och drog in mej. Hoppas det går bra för Zayn, tänkte jag

Alicias Perspektiv:

Vi hade festat ett långt tag när jagfick ett sms.
- I'm comming in a sec, sa jag ursäktande till Zayn och gick ut. Till min förvåning var det S.
Saknat mej? :P Jag är tillbaka ondare än någonsin nu när du och Zayn och Niall och Nadine är ett par.// S

Vi är inget par!, skrev jag tillbaka och väntade spänt på nästa.
Inte? Bevisa det. jag ser att Liam Louis och Harry står där borta, gå fram och hångla med Liam i 20 sekunder. Annars, Jag du vet vad jag kan göra // S

Jag hade inget annat val och kanske skulle Zayn inte se? Jag gick snabbt fram till Liam och drog i hans skorta. Jag tvekade i en sekund men bestämde mig snabbt jag tryckte mina läppar mot hans och han var förvånad men kysste mig tillbaka. Jag räknade tyst för mig själv. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,1,5,16,17,18,19,20. Jag kände en lättnad när jag släppte honom och han var verkligen förvånad. Jag vände mig snabbt om för att gå och bakom mig stog Zayn.

Lite längre kapitel idag också! ♥
KOMMENTERA ♥!

XOXO Laila ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

omg det är så spännande !!!!!! :)


2012-04-03 @ 18:19:20
URL: http://morethanthisnovell.devote.se



Postat av: Anonym<3

Ahh, vad händer nu?

vill ha nästa kapitel nu!

stör mig på "S" vem e det?

tycker så synd om zayn och leesh!

du e så duktig!<3<3


2012-04-03 @ 20:18:02



Postat av: Emelie

Åh, vad späännannndee edet är nu! Älskar när S ger dom utmaningar !


2012-04-04 @ 10:01:36



Postat av: Emelie

Åh, vad späännannndee edet är nu! Älskar när S ger dom utmaningar !


2012-04-04 @ 10:02:08




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0