2012-04-03 @ 11:51:36

KARAKTÄRSTÄVLING ♥♥♥

Ja nu ska jag ge er chansen att vara med för jag hade tänkt att fler ska vara med så varför inte låta läsare vara med? Det kommer finnas två vinnare, för den tredje ska vara en påhittad person unless om du vill vara den tredje personen så skcikar jag information så accepterar du ja/nej på att vara den personen.Tävlingen ska gå såhär har jag tänkt mej.
1. Du skickar ett mejl om varför just DU ska vinna och samt om hur du ser ut och lite om ditt humör och skriva en 3 om du vill vara den tredje personen om du inte vinner ;)
2. Länka min blogg (inget måste men om du vill ha högre chanser att vinna kaan du länka ♥
3. Vänta :)
Min mejl är [email protected] och for gods sake glöm inte era namn! ♥
xoxo Laila ♥
KAPITEL 10 HÄR UNDER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback
RSS 2.0